کاهش هزینه های ورزش برای خانواده ها در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۳۸۵۳
کاهش هزینه های ورزش برای خانواده ها در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه های ورزش برای خانواده ها در استان کاهش می یابد و تحقق چنین امر مهمی جزو سیاست ها و اولویت های کاری این اداره کل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عین الله دهقان اظهار داشت: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارند تلاش ها و اقدام های لازم برای دسترسی هر چه آسان تر خانواده های این استان به ورزش را انجام دهند. 

وی افزود: ورزش عامل افزایش میزان سلامتی، نشاط و شادابی مردم بوده و آثار مثبت آن نیز در ابعاد مختلف زندگی افراد مشهود و ملموس است.  

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انجام فعالیت های ورزشی باید برای عموم مردم کشور و این استان در دسترس باشد. 

دهقان بر لزوم توسعه روزافزون ورزش همگانی در کهگیلویه و بویراحمد و ساخت فضاهای عمومی برای فعالیت های ورزشی مردم این استان با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و تربیت بدنی شهرداری های استان تأکید کرد. 

وی عنوان کرد: شهریه استفاده از مکان های ورزشی برای ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مصوبه کمیته نرخ گذاری این استان انجام می شود و با توجه به اجرای سیاست های حذف ارز ترجیحی تلاش خواهد شد که در حوزه ورزش استان هیچگونه افزایش غیرمتعارف شهریه وجود نداشته باشد. 

دهقان ابراز داشت: حمایت همه جانبه از باشگاه های ورزشی بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد با جدیت در دستور کار مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان است. 

وی گفت: صاحبان هیچکدام از سالن ها، مکان ها و باشگاه های ورزشی بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد اجازه ندارند شهریه ای غیر از شهریه مصوب از ورزشکاران این استان دریافت کنند. 

دهقان اظهار داشت: تیم بازرسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر از سالن ها، مکان ها و باشگاه های ورزشی بخش خصوصی استان سرکشی کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قاطع با صاحبان آنها می شود. 

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز