بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای نجات سه نفر به پرواز در آمد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۸۱۷۲
بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای نجات سه نفر به پرواز در آمد
معاون عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در استان بوشهر از به پرواز در آمدن بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای نجات سه نفر خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا پورشمس، معاون عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در استان بوشهر گفت: بالگرد اورژانس یکشنبه چهاردهم دی‌ ساعت ۱۲ ظهر آقایی ۴۴ ساله را که به دلیل شکستگی ناحیه ران نیاز به اقدامات پیشرفته درمانی داشت از بیمارستان خلیج‌فارس خارگ به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر انتقال داد.

او افزود: دومین پرواز بالگرد اورژانس هفته اخیر پنجشنبه ۱۸دی‌ برای نجات مادر باردار ۳۱ ساله  صورت گرفت و در این مأموریت بیمار با سطح هوشیاری ۷ از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

معاون عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در استان بوشهر ادامه داد: ۱۹ دی‌ نیز ساعت ۹:۳۰ دقیقه سومین پرواز بالگرد بر فراز آسمان خلیج‌فارس و برای انتقال مصدوم ۵۳ ساله از خارگ به بیمارستان حضرت قائم (ع) بوشهر صورت گرفت.

پورشمس عنوان کرد: در این مأموریت‌ها خدا رحم نویدکیا به عنوان کادر درمان همراه بیماران بود و کادر پروازی را نیز خلبان بهادری و خلبان سید سجاد حسینی تشکیل می‌دادند.

او، بابیان اینکه راه‌های آبی و مسیر‌های سخت گذر در استان بوشهر زیاد است، گفت: استفاده از بالگرد برای امدادرسانی به مردم یکی از وظایف اصلی ما به‌حساب می‌آید، تاثیر این امدادرسانی در زمان‌های طلایی برای نجات عضو یا جان مصدومان در کنار مأموریت‌های عملیاتی مشهود است .

معاون عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در استان بوشهر، از تلاش مسئولان کشوری و دانشگاهی برای راه‌اندازی دوباره بالگرد اورژانس استان بوشهر تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز