رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

مردم در محل سکونت خود رأی بدهند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۴۷۵۱
مردم در محل سکونت خود رأی بدهند
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مردم در محل سکونت خود، رأی بدهند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ خوش خبر با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی" جشن ملی" شبکه خاوران خاطرنشان کرد: افرادی که برای بازدید و‌ دیدار اقوام و خویشان به مناطق روستایی رفته اند، برای انداختن رأی خود به صندوق، به محل سکونت خود برگردند.

وی ادامه داد: جامعه روستایی هم در شعبی که تعریف شده، رأی خود را به صندوق بیندازند تا شرایط حاکم بر فرآیند انتخابات را تأمین کرده تعرفه های شهری و روستایی را مدیریت کنیم و کسی از فرصت پیش رو محروم نشود.

رئیس ستاد انتخابات در پاسخ به این پرسش که برخی افراد تصور می کنند که با حضورشان در روستا و بالا رفتن آمار رأی های مأخوذه، اعتبارات روستایی افزایش می یابد، گفت: این نوع برداشت کاملاً نادرست است، زیرا ملاک تخصیص اعتبار نوع نیاز در جامعه روستایی و شهری است و این افزایش اعتبار، نکته توجیه کننده ای برای جذب اعتبار نیست.

خوش خبر افزود: اگر حضور افراد برای رأی دادن در دیگر منطقه ای غیر از محل سکونتشان ادامه یابد، مشکل ایجاد می کند و جامعه آماری دچار دستخوش می شود.

وی به ازدحام مردم در شعب اخذ رأی اشاره کرد و تصریح نمود: افرادی که به شعب اخذ رأی مراجعه می کنند، باید پروتکل ها و مسایل بهداشتی را رعایت نمایند، ملزومات بهداشتی(ماسک و ماده ضد عفونی کننده) و خودکار شخصی به همراه داشته باشند و فاصله اجتماعی را نیز مراعات نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز