حسین عبدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است/ برای بخش بانوان باید هزینه کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۷:۲۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۳۳۰۰
پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است/ برای بخش بانوان باید هزینه کرد
مشاور فنی سابق تیم‌ فوتبال بانوان گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر نوزدهم است.

حسین عبدی، سرمربی تیم‌ نوجوانان ایران و مشاور سابق تیم ملی فوتبال بانوان، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت فوتبال بانوان عنوان کرد: به تیم‌ ملی بانوان یک سال کمک کردم و توانستند در هر 3 رده به دور دوم بیایند و در دور دوم هم بازی‌های خیلی خوبی را انجام دادند ولی متأسفانه در وسط بازی‌های انتخابی بازی‌های زیر 19 سال چون مادرم فوت شد من برگشتم و آنها هم با یک اختلاف گل و یک کارت زرد نتوانستند از گروه بالا بیایند و برای اولین بار همه تیم‌ها در شرایط مطلوبی بودند.

او افزود: امیدوارم این کاری که شروع کردیم را ادامه بدهند و بتوانند به همین شکل ادامه دهند. چون وقتی 3 تیم می‌توانند بالا بیایند پس می‌توانند سال بعد یک تیمشان به دورهای بعدی برسد و ان‌شاءالله روزی باشد که بتوانند یکی از قدرت‌های اصلی آسیا باشند ولی در مورد نوجوانان می‌دانید ما برنامه‌ریزی‌هایمان را کردیم و دنبال این هستیم که بتوانیم یک تیم خیلی خوبی داشته باشیم.

عبدی ادامه داد: برای حضور در مسابقات اگر تدارکات لازم را نبینیم درصد موفقیت ما را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد پس بهتر است از همین الان شروع کنیم. امیدوارم سریع‌تر اردوهای ما را قبول کنند که انجام شود و بتوانیم سریع‌تر کارهایش را انجام دهیم.

سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به انجام تست دوپینگ گرفته شده از بازیکنان توضیح داد: ما پارسال 2 بار تست داشتیم و یک بار هم AFC داشت و خوشبختانه هیچ‌کدام از بچه‌های ما مثبت نبودند. در دوره‌‌های مقدماتی، در اردوها هم یک تست داشتیم که انجام شد. در اردوهای ما تقریبا پزشکان روی این قضیه نظارت دارند و خوشبختانه سیستم پزشکی آکادمی روی این قضیه مسلط است.

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس در مورد شروع مجدد رقابت‌های لیگ گفت: مسابقات به هر جهت هیجان خود را به نسبت دارد به خاطر نتایج ولی من فقط نگران این بودم و این اتفاق هم افتاده که بازیکنان احتمال صدمه دیدن‌شان بالا رفته و باید مربیان حواس‌شان باشد که از توان صددرصد بعضی از بازیکنان که آماده نیستند استفاده نکند. در حال حاضر هم مطمئنا پرسپولیس مدعی اول است و بقیه تقریبا امتیازات زیادی از دست دادند اما پرسپولیس امتیازش را گرفته است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز