تعامل اداره کل سلامت و امور اجتماعی با خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۲۷۱۳
تعامل اداره کل سلامت و امور اجتماعی با خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی
مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در ارائه خدمات و همکاری‌های لازم و همه جانبه با خانه مطبوعات تمام توان و اهتمام را به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، «محمدحسین حسن زاده» در دیدار مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی نسبت به همکاری گسترده اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با خانه مطبوعات ابراز خرسندی کرد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: اداره کل سلامت در حوزه رسالت با خانه مطبوعات استان همکاری داشته و در خصوص تعاملات مشترک به نتایج رضایتبخشی دست یافته و مجدانه در ارائه خدمات گسترده و بیشتر در فعالیت است.

همچنین «مرتضی شفیعی» مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در ایام شیوع کرونا با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: این مرکز در صیانت از سلامت خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی با اشاره به تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک خانه مطبوعات استان و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: اعضای خانه مطبوعات مطابق سنوات گذشته می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی در چارچوب مفاد تفاهم نامه منعقد شده بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز