معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی طرح کرد:

تسریع در پروژه‌های مشارکتی شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۲۸۶۶
تسریع در پروژه‌های مشارکتی شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا
معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مسائل کلان عمرانی شهر تبریز باید با مساعی و همفکری مسئولین شهری و استانی پیگیری شده و با رفع موانع موجود در این مسیر، دستیابی یه اهداف تبیین شده محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در حاشیه جلسه شورای راهبردی پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)  افزود: بر اساس روند جلسه‌های کمیته راهبردی، در این جلسه نیز مقرر شد از طریق همکاری با دستگاههای ذیربط، در راستای هدایت پروژه‌‎ها و رفع موانع احتمالی اقداماتی صورت گیرد.

رحمتی با تاکید بر لزوم استفاده از امکانات ملی گفت: برای ساماندهی مشکلات فرا شهری موجود که خارج از حیطه وظایف شهرداری است باید از توانمندی‌ها و  امکانات ملی استفاده کرده و کمک بگیریم.

او ادامه داد: به طور مثال در حوزه جلوگیری از مخاطرات احتمالی برای شهر تبریز و موضوعاتی همچون سیل و زلزله نیازمند اتخاذ تمهیداتی هستیم. در زلزله تاکید بر بحث اسکان موقت و فراهم سازی برخی زیرساخت ها و در هنگام وقوع سیل نیز کنترل سیل قبل از ورود به شهر باید از طریق امکانات ملی پیگیری شود چرا که حوزه آبریز شهرها در خارج از شهر قرار گرفته و جزو وظایف شهرداری نیست.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در مسائل شهری نیز وظیفه اصلی با مجموعه شهرداری بوده و عمده وظایف هیات راهبردی این پروژه‌های مشارکتی هم بر عهده شهرداری است.

رحمتی با اشاره به اینکه سرعت انجام این پروژه ها به تازگی تسریع یافته است، گفت: انتظار داریم با پیگیری‌های دقیق و همراهی منسجم در مجموعه، سرعت اجرای پروژه‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز