معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای اقدامات سلبی و ایجابی برای پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۶۴۹۶
اجرای اقدامات سلبی و ایجابی برای پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در آذربایجان شرقی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار اسکو بر حفظ دستاوردهای انقلاب و حمایت از تولید داخل در سال جهش تولید تأکید کرد و از اجرای اقدامات سلبی و ایجابی در پیشگیری از عرضه کالای قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یوسف پایدار در این دیدار با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در ایام پایانی سال ، گفت : نقش فرمانداران در ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مختلف شهرستان جهت استفاده از ظرفیت کلیه ادارات و نهادها در ایجاد آرامش بر بازار شب عید بسیار مهم و اثربخش می باشد.

وی از کسب رتبه اول اداره صمت شهرستان اسکو از نظر بیشترین رشد تعداد بازرسی ها و پرونده ها در سطح استان خبر داد و افزود : وجه تمایز اصلی طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ با سنوات قبلی ، رصد سیستمی و سامانه ای بازار اقلام اساسی می باشد .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت قیمت مصوب کالاها و اقلام اساسی از جمله شکر، روغن ،گوشت ، مرغ ، برنج و تخم مرغ بویژه در ایام نوروز، تصریح کرد : قیمت مصوب هرکیلو تخم مرغ ۱۷۵۰۰ تومان و گوشت مرغ ۲۰۴۰۰ تومان می باشد و با متخلفان به شدت برخورد و پرونده تخلفاتی برای آنها تشکیل خواهد شد.

وی که به همراه روسای ادارات بازرسی و مشارکت های مردمی سازمان صمت استان از روند توزیع کالاهای اساسی در فروشگاههای زنجیره ای و واحدهای صنفی شهرستان اسکو بازدید می کرد ، ادامه داد : سامانه های جامع انبار و جامع تجارت ابزارهای اصلی رصد سیستمی بوده و کلیه کالاهای اساسی می بایستی از مبداء تا مقصد در این سامانه ها ثبت گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز