نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

موفقیت ها در حوزه نظامی کشور حاصل ایمان راسخ است

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۲۹۹۳
موفقیت ها در حوزه نظامی کشور حاصل ایمان راسخ است
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار سردار گودرزی فرماندهی مرزبانی ناجا ضمن تسلیت ایام و آرزوی توفیق و موفقیت برای ایشان به اهمیت مرزبانی در جمهوری اسلامی تأکید کرده و نیروهای مرزبانی را مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت : در دنیا مسئولیت ها و مدیریت ها اعتباری و موقتی هستند ولی میتوان  از این فرصت برای سعادتمندی دنیا و آخرت استفاده کرد  در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز داشتن مسئولیت نعمت الهی است و باید قدردان لطف الهی بود .

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود وجود معنویت را در فرماندهان نیروی مسلح یکی از امتیازات ویژه و تدابیر مهم فرماندهی معظم کل قوا برشمرده و گفتند : وجود معنویت و عبودیت از شاخصه های مهم و فرماندهان نیروی مسلح نظام اسلامی است که مایه افتخار و مباهات است و ما قدردان این روحیه در نیروهای مسلح هستیم و اگر موفقیتی در توان دفاعی کشور بوجود آمده از برکت همین ایمان راسخ و معنویت مثال زدنی قوای مسلح است .

وی در ادامه سخنان خود شاه کلید موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی را تقوی دانسته و خاطر نشان کرد : اگر مسلح به سلاح تقوا و خدا ترسی باشیم خداوند متعال با الطاف خود گره ها و مشکلات فردی و اجتماعی ، امنیتی و حتی سیاسی و اقتصادی را برطرف خواهد کرد و مسیر موفقیت و پیروزی را هموار خواهد نمود .

نماینده مقام معظم رهبری در استان به مشکلات استان در حوزه مرز نیز اشاره کرده و گفت : استان آذربایجان غربی بلحاظ هم مرز بودن با سه کشور از موقعیت خاص جغرافیایی برخوردار است و مشکلاتی مانند قاچاق کالا ، احشام ، مشروبات و سلاح و ... جزو تهدیدات مرزی این منطقه محسوب می شود که امیدواریم با تدابیر فرماندهی مرزبانی و با رایزنی های ملی از طریق شورای عالی امنیت ملی ، مجلس شورای اسلامی ، وزارت کشور  و سایر نهاد های مهم در مرکز این مشکلات مطرح شده و حل گردد.

 وی به توجه جدی به پاسگاه های مرزی و تأمین امکانات برای آن ها نیز اشاره کرده و افزود :  استان آذربایجان غربی نیازمند توجه ویژه فرماندهان ناجا برای تجهیز و تأمین امکانات برای پاسگاه های مرزبانی است که امیدواریم در این خصوص توجه ویژه ای به استان آذربایجان غربی داشته باشید و امکانات پاسگاه ها را برای مرزبانان مخلص این نیرو ارتقا دهید.

 در ابتدای این دیدار سردار گودرزی نیز به بخشی از اقدامات و برنامه های پیش روی مرزبانی برای بهبود شرایط مرزی و ارتقای توان نیروهای مسلح در مرزهای کشور پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز