نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

پرهیز نامزدهای شورای شهر از ورود به مباحث قومیتی

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۰۸۳۱
پرهیز نامزدهای شورای شهر از ورود به مباحث قومیتی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی : نامزدهای شورای شهر و روستا در استان به اختلافات ومباحث قومیتی دامن نزنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۰خرداد در نشست با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهرارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: یکی از مباحثی که در استان و ارومیه نیاز است نامزدها توجه کنند پرهیز از مباحث قومیتی و اختلافی و دامن نزدن به آنها است بنابراین باید تلاش کنیم وحدت قومیتی را در ارومیه حفظ کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه یکی از شاخصه های مهم نظام اعتماد به مردم و آرای آحاد جامعه است، تصریح کرد: برهمین اساس امام خمینی (ره)  از همان ابتدا برمسئله رای گیری توجه داشته و رای مردم را معیار و مبنا قرار دادند.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه مسئله انتخابات از مسایل مهم کشور است، یاد آور شد: کاندیداهای شورای شهر باید برای رضای خدا وخدمت به مردم سر صحنه بیایند.
وی با اشاره به اینکه در کشور شوراها در مباحث  مالی با مشکل مواجه هستند، اظهار کرد: مسایل مالی و اخلاقی در بین مسئولان به آفت تبدیل شده بنابراین باید کوچکترین مسئله مالی را بررسی و از مال حرام دوری کنیم .
وی بابیان اینکه مردم ایران در طول ۴دهه تمام مشکلات داخلی و خارجی را تحمل کرده اند،خطاب به نامزدهای شوراها افزود: اگر منتخب مردم شدید هدفتان خدمت به مردم وحل مشکلات آنها باشد.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: دشمن باتمام توان در پی نامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات است باید با خدمت به مردم اعتماد را به آنها بازگردانیم.

قریشی ادامه داد: نامزد های شورای شهر ارومیه خود را با برنامه ها، توانایی ها و ویژگی های که دارند خود را تبلیغ کنند و اولویت کاری خود خدمت به مردم قرار بدهند.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: نامزد های شورای شهر برنامه های خود براساس مباحث قومیتی و مذهبی تبلیغ نکنند چرا که این موضوع سبب بدبینی مردم نسبت به جامعه می‌شود.

قریشی تصریح کرد:در ایام انتخابات عکس‌های خانوادگی نامزدهای انتخاباتی در سطح فضای مجازی منتشر می‌شود که این اقدام بسیار ناخوشایند است و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز