مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اقدام سپاه در دریای عمان اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۸:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۷۴۰۷
اقدام سپاه در دریای عمان اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی : اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان، اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: با اقدام به موقع،  مقتدرانه و واکنش سریع نیروهای جان بر کف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست امریکا برای سرقت نفت ایران در دریای عمان ناکام ماند، که این موضوع موجی از شادی را به دنبال داشت و موجب تقویت غرور ملی شد.

وی با اشاره به اینکه این تقابل در پی رفتار غیر حرفه‌ای ناو جنگی آمریکا در آب‌های جنوبی کشور رخ داد که با واکنش قاطعانه قایق‌های تندروی سپاه پاسداران روبه رو شد و پس از این ماجرا ناو آمریکایی صحنه را ترک کرد، گفت: در این اتفاق به وضوح اشرافیت همه جانبه، هوشیاری و اقتدار نظام را شاهد بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، ضمن ابرازخشنودی از ایستادگی مقتدرانه و هوشندانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست امریکا، خاطرنشان کرد: این رویداد موجب خشنودی آحاد ملت ایران و احساس غرور همه مظلومان در هر جای عالم شده و موجب امید کشورهای دوست شده است.
 
حجت الاسلام متین، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی، اقتدار سربازان وطن در این میدان را شاهد بودند، گفت: این اتفاق نه تنها به صیانت از منافع و سرمایه های ملی در دریای عمان منجر شده است، بلکه صلابت و استواری خلل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران و پیروزی حتمی حق بر باطل را یادآور شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، با تبریک این موفقیت به آحاد ملت رشید، پاسداران دریا دل اسلام و ایران و فرماندهی معظم کل قوا، اظهار کرد: سربلندی و سرافرازی میهن عزیزمان؛ ایران در گروی فداکاری، ایثار و بیداری آحاد ملت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز