رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی

مجموع زندانیان شاغل در زندان های استان در آینده نزدیک به دوهزار نفر میرسد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۸۰۱۷
مجموع زندانیان شاغل در زندان های استان در آینده نزدیک به دوهزار نفر میرسد
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: با حمایت و مساعدت دستگاه قضایی استان و سازمان زندان‌ها با توجه به اعلام آمادگی سرمایه گذاران و وجود فضا و امکانات زیرساختی لازم، زمینه اشتغال برای یک‌هزار و ۷۰۲ زندانی در استان فراهم شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: همچنین زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر دیگر از زندانیان در آینده نزدیک فراهم می‌شود تا میزان اشتغال‌ زندانیان به بیش از ۲ هزار نفر افزایش یابد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت کارآفرینان و سرمایه گذاران، بیشتر در زمینه ایجاد اشتغال برای زندانیان بهره گرفت تا شرایط کار برای این قشر ضعیف  فراهم شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این مرکز باید اشتغال زندانیان آزاد شده را هم در برنامه ریزی خود داشته باشد و بعد از آزادی زندانی آنها را به حال خود رها نکند و از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیرد تا این افراد به یک زندگی سالم همراه با اشتغال حلال روی بیاورند.

عتباتی بیان کرد: به کار گماردن کسانی که اعتیاد داشتند و پس از ترک اعتیاد مورد تایید مرکز ترک اعتیاد وابسته به قوه قضائیه هستند، نیز مورد تاکید است و اشتغال آنها بهترین راه حمایتی از این قشر به شمار می رود.

عتباتی پس از پایان بازدید در مراسمی میز خدمت شبانه روزی زندان مرکزی ارومیه که با هدف خدمت رسانی به زندانیان و خانواده‌های آنها برای پیگری امور اداری و وضعیت زندانیان در طول شبانه روز ایجاد شده است، را افتتاح کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز