ثبت نام حدود ۲۷ هزار نفر در آذربایجان‌غربی برای طرح‌ ملی مسکن

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۲۴۹۸
ثبت نام حدود ۲۷ هزار نفر در آذربایجان‌غربی برای طرح‌ ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ هزار و ۶۹۷ نفر از این استان برای طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ۲۴ هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح‌ تامین شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیدمحسن حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: این دوره نام نویسی تا پایان آبان در آذربایجان غربی ادامه دارد و فراخوان ثبت‌نام در شهرهای باقی‌مانده به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه ساخت‌ و ساز در بخش مسکن باید مشوق‌های لازم را در نظر گرفت، گفت: مشکلی از بابت تامین اراضی برای ساخت مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در سریعترین زمان ممکن اراضی مورد نظر را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به وضعیت بخش مسکن استان می‌توان با تعیین تکلیف اراضی تصرفی و شناسایی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، حجم قابل توجهی از چشم‌انداز تولید ۴۲ هزار واحد مسکن برای مدت مشخص در استان را تحقق داد.

حمزه‌لو افزود: براساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است و دستگاه‌های اجرایی تا ۲ ماه فرصت دارند تا روند انتقال اراضی را انجام دهند.

وی بیان کرد: در اجرای قانون جهش تولید، مشکل تامین زمین وجود ندارد و با مساعدت دستگاه قضایی اراضی ملی و دولتی در داخل حریم از منابع طبیعی تحصیل شد.  

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های قانونی استفاده از اراضی دولتی ابلاغ شده که تغییر کاربری زمین‌ها، الحاق به محدوده و شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی از جمله آن‌هاست.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز