مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار خبر داد :

سلماس مقصد سومین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۸۶۳۰۵
سلماس مقصد سومین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی
علی رزازی از سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سلماس خبر داد و گفت: آقای معتمدیان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی استان به زودی میهمان مردم سلماس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، علی رزازی مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولان شهرستانهای چالدران و سردشت در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان، گفت: در ادامه سفرهای شهرستانی، استاندار آذربایجان غربی به زودی به شهرستان سلماس سفر و با بازدید های میدانی از مناطق مختلف این شهرستان، مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس برنامه سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، قبل از سفر ایشان به شهرستان سلماس ، تیمی متشکل از مدیران ستادی استانداری در این شهرستان حاضر و بعد از بازدید های میدانی و دیدار با امام جمعه شهرستان ، فرماندار، روحانیون، نخبگان ، فعالین اجتماعی، سیاسی ، گروه های جهادی و رسانه ای و مدیران ادارات مسائل ، مشکلات و نیازهای شهرستان احصا و جمع بندی می شود.

رزازی ادامه داد: در ادامه مسائل و مشکلات شهرستان سلماس در مرکز استان با حضور معاونین استاندار و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی مطرح و راهکارهای حل این مشکلات بررسی می شود.

وی گفت: بعد از حضور استاندار آذربایجان غربی در شهرستان سلماس و در پایان سفر، تمامی مسائل و مشکلات مطرح شده ، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان سلماس برگزار خواهد شد،  مطرح و بعد از تصویب در این جلسه، مراحل اجرای مصوبات آغاز می شود.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار ادامه داد: با دستور استاندارمحترم آذربایجان غربی ، دبیرخانه مصوبات سفرهای شهرستانی در استانداری دایر و بصورت مداوم روند اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز