بهره برداری از چند طرح اقتصادی با مشارکت بانک کشاورزی در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۱:۵۷
کد خبر: ۹۶۱۱۹۶
بهره برداری از چند طرح اقتصادی با مشارکت بانک کشاورزی در آذربایجان غربی
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر چند طرح اقتصادی و تجاری با مشارکت بانک کشاورزی آذربایجان غربی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ایزد یار مدیر شعب بانک کشاورزی در آذربایجان غربی در نشیت خبری با خبرنگاران اظهار داشت : با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، واحد کارخانه تولید پنیر به ظرفیت 21 هزار تن در سال در ارومیه به بهره برداری رسید .
وی ادامه داد: کل سرمایه این طرح 40 میلیاردو 279 میلیون ریال است که30 میلیارد ریال آن توسط تسهیلات بانک کشاورزی تامین شد وبا راه اندازی این طرح ، زمینه اشتغال 10 نفر به طور مستقیم فراهم شد .
وی همچنین از راه اندازی واحد کارخانه آردسازی شرکت مهر آسای غرب پیرانشهر با مشارکت بانک کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد و افزود: واحد کارخانه آردسازی شرکت مهر آسای غرب پیرانشهر به ظرفیت 60 هزار تن در سال در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید .
ایزد یار ادامه داد: کل سرمایه این طرح 98 میلیاردو 423 میلیون ریال است که 64 میلیارد ریال آن توسط تسهیلات بانک کشاورزی تامین شد ه و با راه اندازی این طرح ، زمینه اشتغال 24 نفر به طور مستقیم فراهم شد .
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در ادامه افزود: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، واحد کارخانه تولید کنسانتره به ظرفیت 5 هزار تن در سال در ارومیه به بهره برداری رسید .
ایزدیار ادامه داد: کل سرمایه این طرح 41 میلیاردو 897 میلیون ریال است که 35 میلیارد ریال آن توسط تسهیلات بانک کشاورزی تامین شده که با راه اندازی این طرح ، زمینه اشتغال 20 نفر به طور مستقیم فراهم شد .
وی همچنین ادامه داد: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور به ظرفیت 21 هزار تن در سال در ارومیه به بهره برداری رسید .
وی گفت: کل سرمایه این طرح 14 میلیاردو 770 میلیون ریال است که 11 میلیارد ریال آن توسط تسهیلات بانک کشاورزی تامین شد که با راه اندازی این طرح ، زمینه اشتغال 15 نفر به طور مستقیم فراهم شد .
وی ادامه داد : با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، واحد کشتارگاه صنعتی به ظرفیت 4 هزار قطعه در ساعت در شهرستان پیرانشهر به بهره برداری رسید .
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: کل سرمایه این طرح 53 میلیارد و 42 میلیون ریال است که 30 میلیارد ریال آن توسط تسهیلات بانک کشاورزی تامین شد .
ایزد یار گفت: با راه اندازی این طرح ، زمینه اشتغال 45 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز