وزیر آموزش و پرورش:

مردم و مسئولین برای بازگشت سیلزدگان به زندگی عادی تلاش می‌کنند

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۸:۰۸
کد خبر: ۹۵۳۲۳۷
مردم و مسئولین برای بازگشت سیلزدگان به زندگی عادی تلاش می‌کنند
وزیرآموزش و پرورش، مشکلات و بحران‌های ناشی از وقوع حوادث طبیعی را زمینه‌ای برای آموختن، یادگرفتن و اندوختن تجربه برای مقابله بهتر با حوادث برشمرد و گفت: همه مردم و مسئولین برای بازگشت سیلزدگان به زندگی عادی تلاش می‌کنند.

 به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز درآیین افتتاح پروژه ۲۴کلاسه روستای عورکی منطقه دشتیاری اظهارکرد: مادامی که از بحران‌ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یادگرفتن ایجاد کنیم و به دنبال به دست‌آوردن راه‌هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم می‌توانیم از آن بهره‌گیری صحیح و مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: فردا سه شنبه اول بهمن ماه در مدارس سراسر کشوربرنامه سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

وزیرآموزش‌وپرورش تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته‌ای که در شأن آنان است فراهم نماییم.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز