معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

ارائه لایحه، طرح و تصویب قوانین بالادستی در مراجع قانونگذاری برای رفع مشکلات تشکل گرایی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۰:۴۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۲۷۰۴
ارائه لایحه، طرح و تصویب قوانین بالادستی در مراجع قانونگذاری برای رفع مشکلات تشکل گرایی
محمد مهدی تندگویان از برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان تشکل های جوانان و معاون اول ریاست جمهوری در آستانه هفته تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز در آستانه هفته تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی، نگاه دغدغه‌مند معاون اول ریاست جمهوری سبب ساز برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان تشکل‌های جوانان بود.

همراهی ایشان با جوانان و موضوعات حوزه آنان این امکان را فراهم آورد که اصلی ترین مطالبات معاونت این جلسه مطرح شود و راه حل های ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

موضوعاتی از قبیل لزوم ترویج فرهنگ تشکل گرایی، نخبه سازی در نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی، ایجاد ساختار تخصصی هدفمند برای تشکل‌ها، توجه به موضوعات اقتصادی تشکل ها، ایجاد نظام رتبه‌بندی برای تشکل ها، تجمیع ساختار تشکلی ایران در جهت مدیریت منابع، ایجاد و تقویت ارتباطات بین‌المللی،توانمندسازی ساختاری، علمی، اطلاعاتی، عمومی و تخصصی تشکل ها، ارائه لایحه، طرح و تصویب قوانین بالادستی در مراجع قانونگذاری برای رفع مشکلات تشکل گرایی، تخصیص سهمیه های لازم به فعالین عرصه تشکل گرایی در راستای به کارگیری توان آنها در عرصه های اقتصادی فرهنگی و اداری، ایجاد پایگاه های واحد شهری برای خدمات تشکلی سمن سراها و شورای مشورتی جوانان با دولت از جمله مطالباتی بود که امروز در جلسه مطرح نمودم.

گر چه در بسیاری از این موضوعات تا همین زمان هم توانستیم دستاوردهای بسیاری کسب کنیم اما قطعاً با نگاه ویژه جناب آقای جهانگیری به این موضوعات قادر خواهیم بود به پیشرفت های قابل توجهی دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز