فرمانده کل ناجا:

دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۰۸۵۱
دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند
فرمانده کل ناجا در دیدار با خانواده شهید مجید بارانی، اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر زاهدان به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی استان در منزل شهید والا مقام ناجا "مجید بارانی" حاضر و ضمن دیدار با خانواده این شهید بزرگوار از آنها دلجویی کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات زینب گونه همسر بزرگوار این شهید که در مدت جانبازی، وظیفه پرستاری او را بر عهده داشت، خطاب به وی گفت: همه ما شاهد از خود گذشتگی و ایثار شما برای این شهید بزرگوار بودیم و به راستی اجر و پاداش شما نزد خداوند متعال کمتر از این شهید گرانقدر نیست.

او در ادامه آرامش و نشاط امروز جامعه و فراگیری اسلام خواهی را مدیون خون شهدا و جانبازی فرزندان غیور ایران اسلامی دانست و بیان داشت: امیدوارم با دعای شهدا و به حرمت خون آنان بتوانیم در مسیر صحیح و حمایت از قرآن، ولی امر زمان و اسلام گام برداریم.

سردار اشتری مهمترین پیام شهدا را حمایت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: شهدا با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور عزیزمان جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند، ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه دهنده راهشان باشیم.

فرماند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهدا را از سرمایه های بزرگ این کشور و نظام دانست و اظهار کرد: وظیفه ما ادامه راه شهدا و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اگر امنیت و آرامش کنونی جامعه اسلامی ایران در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد و دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند، به برکت خون پاک شهدا و استقامت خانواده‌های آنهاست.

او در خاتمه خانواده شهدا را مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان و تصریح کرد: خانواده شهداء و جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند، که نه تنها مروجان اصلی فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اند بلکه روحیه ایثار گری و رشادت طلبی آنان نیز به عنوان الگویی برای جوانان در آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز