رئیس پلیس پایتخت:

دستگیری ۱۳۱ باند مخل امنیت در تهران/۱۴۶ نفر در تهران دستگیر شدند/ باید فکری به حال برخی سایت های معروف متخلف کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۶۱۴۴
دستگیری ۱۳۱ باند مخل امنیت در تهران/۱۴۶ نفر در تهران دستگیر شدند/ باید فکری به حال برخی سایت های معروف متخلف کرد
ششمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت پایتخت برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در ششمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت پایتخت گفت: به دنبال انهدام 131 باند مخل امنیت در تهران، 7 اسلحه جنگی کشف شد و در این راستا 146 نفر دستگیر شدند.

او افزود: 120 تارنما که مطالب مربوط با اراذل و اوباش را منتشر می کردند تذکر گرفته و 35 تارنما که اقدام مجرمانه انجام داده بودند نیز مسدود شدند و 5 نفر نیز دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: این تیم ها در بخش های مختلف شرارت و درگیری در تهران دخیل بوده و از سلاح نیز استفاده کرده اند. 65 باند آن ها در امر شرارت دخیل بوده اند. سه باند در خصوص اسلحه منهدم شد.

او ادامه داد: در این طرح 78 تن از مزاحم نوامیس دستگیر شدند. از سوی دیگر 8 نفر در خصوص مشروبات الکلی فعالیت داشتند که آن ها نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در مجموع 60 عدد فشنگ و 30 قبضه سلاح سرد و 13 موتورسیکلت و خودرو از این افراد کشف شد همچنین24 واحد صنفی که پاتوق اراذل و اوباش بودند نیز پلمب  شدند. در حوزه فضای مجازی نیز سایت ها کنترل می شود و رصد ما ادامه دارد.

سردار رحیمی با بیان اینکه در مجموع 57 محله تهران از اراذل و اوباش پاکسازی شد، اظهار کرد: ما با قدرت و با تمام توان طرح های خود را ادامه خواهیم داد و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان گفت: برخی سایت هایی که امروز در داخل کشور معروف هستند تخلفات متعدد دارند. مسایل ضد اخلاقی و فروش مال غیر از جمله تخلفات آن ها است. شکایت مردم از این سایت ها زیاد شده است و باید فکری در این حوزه شود. متاسفانه کنترل لازم وجود ندارد و فقط نگاه مالی در این سایت ها حاکم است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز