اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴۴
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا:

روند ابتلا به کرونا کاهشی است/ هشدار در خصوص رعایت پروتکل ها در فصل سرما/ فریب روند کاهشی کرونا را نخورید/ رصد شهرها برای تغییر محدودیت ها از دوشنبه

معاون وزیر گفت: نباید فریب خورد که کرونا روند کاهشی داشته و پروتکل ها کنار گذاشته شود، بلکه باید فاصله گذاری، ترددهای غیر ضروری و زدن ماسک را جدی گرفت و از حضور در تجمعات پرهیز کرد.

روانشناس و مشاوره خانواده در گفتگو با برنا مطرح کرد؛

سندرم پشیمانی از ازدواج ره آورد جدید ویروس کرونا در جهان/افزایش میزان مراجعه به روانشناسان به دلیل خشونت‌های خانگی

افسانه وکیلی گفت: این روزها پاندمی کرونا مشکلات اقتصادی فراوانی را به همراه داشته به همین دلیل ممکن است افرادی که نامزد هستند احساس عدم امنیت اقتصادی کنند و ازدواج خود را بر هم زنند.

وکیل پایه یک دادگستری:

والدینی که اصرار به تولدهای تقویمی دارند منتظر مجازات شدید باشند/ پزشک، ماما، پدر و مادر در تولدهای تقویمی مجرم هستند/ پرونده‌های این چنینی زیاد است اما رسانه‌ای نمی‌شوند

مصطفی ترک همدانی از مجازات شدید پزشک، ماما و والدینی که اصرار به تولدهای تقویمی دارند و سبب ضربه به سلامت جنین می شوند، خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش:

امتحانات در صورت امکان به شکل حضور برگزار می شود / به دنبال ممانعت از ترک تحصیل دانش آموزان هستیم/ آزمون مجازی از کیفیت مناسب برخوردار نیست/ معلمان نمی توانند مطالبه جداگانه ای داشته باشند

محسن حاجی میرزایی در برنامه "یک روز تازه" درباره آموزش ها در فضای مجازی در ایام شیوع کرونا گفت: در شرایط آموزش در بحران هستیم و در تلاش هستیم تا محیط کار را برای همکاران محیا و ماموریت را به شکل مناسب انجام دهیم. به دنبال این هستیم که ترک تحصیل و افت تحصیل برای دانش آموزان بروز نکند.

دانستنی‌های حقوقی؛

شرایطی که زن پس از طلاق هم از شوهر ارث می‌برد

براساس قانون، در شرایطی ممکن است پس از طلاق به زن ارث تعلق بگیرد.

دانستنی‌های کرونایی(۸)

آیا هر تنگی نفس نشان دهنده ابتلا به کرونا است؟

شایع‌ترین علامتی که در بیماران مبتلا به کرونا دیده می‌شود، تنگی نفس است. با وجود اینکه سرفه‌های خشک نیز موردی آزاردهنده در بیماران مبتلا است، اما صرف وجود سرفه‌های خشک را علامت خطرناکی نیست.

عضو کمیته مقابله با کرونا:

بیماران سرطانی با بیماران کرونایی در تماس نباشند/ جداسازی مبتلایان به سرطان در منزل/ بیمار سرطانی به شکل شدید به کرونا مبتلا می‌شود

مسعود مردانی گفت: بیماران سرطانی باید سعی کنند تا با بیماران کرونایی یا مشکوک به این بیماری در تماس نباشند. اگر افراد در منزل بیمار مبتلا به سرطان دارند باید نسبت به جداسازی او اقدام کنند.

دانستنی های تاریخی(۸)

عجیب ترین قله ایران/ آیا نخستین زیستگاه بشر در ایران است؟

بسیاری بر این باور هستند که قله پدری بوشهر به علت وجود معنی fatherland ذیل کلمه پدری در کتب باستان، نخستین زیستگاه انسان بر روی کره زمین بوده که آثار کشف شده در آن منطقه این فرضیه را پر رنگ تر می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

کاهش مرگ و میر کرونایی؛ ۳۹۱ بیمار/ 13 هزار و 402 مبتلای جدید

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۸ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۴۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران مطرح کرد:

آماده باش کامل مدیریت بحران در هشدار سیل این روزها/ تجهیز اسکان اضطراری احتمالی توسط هلال احمر/استان‌های حوزه آبریز هوشیار باشند

علی بختیاری گفت: پیش بینی می‌شود در 18 استان شاهد بارش باران باشیم که برای آنها هشدار سطح نارنجی و برای برخی استان‌های جنوبی هشدار قرمز صادر شده است.

سرکلانتر پنجم پایتخت:

کشف دستگاه مادون قرمز برای تولید مواد مخدر گل در منزل!/ کشف گلخانه کشت ماده مخدر داتورا/دستگیری اراذل و اوباش منطقه هاشمی

سرهنگ کیومرث حسنوند از کشف دستگاه های مادون قرمز برای تولید مواد مخدر گل در منزل خبر داد.

آتش سوزی گسترده در مرکز تهران

وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان فلسطین بامداد امروز به عوامل آتش نشانی گزارش شد.

بارش برف و باران در اکثر استان‌های کشور

سازمان هواشناسی برای بیشتر استان‌های کشور بارش برف و باران پیش بینی کرد.

در آمریکا رخ داد؛

نشست اضطراری در مورد نخستین دریافت‌کنندگان واکسن کرونا

مسئولان سلامت در ایالات متحده آمریکا از برگزاری نشست اضطراری خبر دادند تا در رابطه با افرادی که در گروه نخست دریافت کنندگان واکسن تایید نشده کرونا قرار دارند، بحث شود.

اطلاعیه درباره برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران

سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تعویق زمان برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال 1399 اطلاعیه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز