رئیس پلیس پایتخت:

پلیس در خصوص حادثه کلکچال کم کاری نکرد/ پلیس مسئول مسدود کردن مسیر کوهنوردان نبود/ دستگیری ۶۷۰ سارق و زورگیر در پایتخت/کشف ۷ قبضه سلاح گرم

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۱۵۱۵
پلیس در خصوص حادثه کلکچال کم کاری نکرد/ پلیس مسئول مسدود کردن مسیر کوهنوردان نبود/ دستگیری ۶۷۰ سارق و زورگیر در پایتخت/کشف ۷ قبضه سلاح گرم
چهلمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جریان طرح رعد چهلم گفت: طی روزهای اخیر 670 سارق و زورگیر دستگیر شدند و 14 میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم نیز در این طرح کشف شد. 

او افزود: 13 میلیارد تومان اموال قاچاق مکشوفه نیز در این طرح کشف شد همچنین 34 باند مجرمانه  منهدم و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد. از این افراد 101 قبضه سلاح سرد هم کشف شده است 7 قبضه سلاح گرم در این طرح کشف شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد:  در این طرح 312 حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد. عمدتا زورگیران و کیف قاپ ها دستگیر شدند. در این طرح 3127 عدد از اموال مسروقه مردم کشف شد که شامل 137 موتورسیکلت و خودرو می شود.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در این طرح به 802 پرونده رسیدگی شد. 98 عدد مهمات جنگی، 100 کیلو انواع موادمخدر و 321 هزار قلم کالاهای قاچاق نیز کشف شد و در این راستا 28 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص حادثه توچال تصریح کرد: تهران 7 پایگاه پلیس کوهستان دارد که بیشتر در پارک های کوهستانی و مسیرهای پرتردد شهروندان حضور دارند. هیچ کم کاری از سوی پلیس در این خصوص رقم نخورده است و از لحظه اول در کنار نیروهای امدادی حضور داشتیم.

سردار رحیمی ادامه داد: از چند روز قبل شاهد هشدارهای هواشناسی و مسئولین بودیم که نباید صعود کرد اما متاسفانه برخی به این هشدارها توجه نکردند. این هشدارها در تمامی زمینه ها همچون کرونا نیز باید جدی گرفته شود. بخش هایی که در کوهستان مستقر هستند وظیفه مسدود کردن مسیر را داشتند و این از وظایف پلیس نیست.

سردار رحیمی در خصوص خاموشی معابر و محدودیت های شبانه گفت: طرح های شبانه با جدیت برای خلوت شدن معابر و خیابان ها ادامه دارد تا شاهد کنترل بیشتر کرونا باشیم. در رابطه با خاموشی ها نیز ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد و دستگاه های دیگر در این خصوص مسئول هستند و اقدام کرده اند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما