رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

کاهش ۳۶درصدی تصادفات در سال ۹۹/ ۵۲ درصد خاطیان محدودیت های شبانه جریمه شدند

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۶
کاهش ۳۶درصدی تصادفات در سال ۹۹/ ۵۲ درصد خاطیان محدودیت های شبانه جریمه شدند
سردار کمال هادیانفر از جریمه 52 درصد از ترددکنندگان شبانه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا در جریان بازدید فرمانده کل ناجا از ستاد راهور گفت: ما در سه مرحله محدودیت  های کرونایی را اعمال کردیم که در این طرح 7 هزار نیروی راهور از 8 فروردین تا پایان این ماه به اجرا درآمد. در مرحله دوم در آبان ماه نیز این محدودیت ها اعمال شد و در آذر ماه نیز سومین مرحله به اجرا درآمد.

او افزود:  طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اطلاع رسانی به صورت خوبی در دستور کار قرار گرفت. پس از آن جریمه ها در دستور کار قرار گرفت. در این راستا از 649 هزار واحد صنفی نیز بازدید به عمل آمد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: 94 درصد افراد ترددکننده در شهرهای قرمز و 52 درصد افرادی که تردد شبانه داشتند نیز جریمه شدند.

سردار هادیانفر ادامه داد: در سال 98 نوسازی ناوگان سبب شد تا توان عملیاتی پلیس از 10 به 52 درصد برسد و شاهد کاهش 1.4 درصدی تصادفات جاده ای شدیم. در سال 99 ، سی و شش درصد تصادفات کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 51درصد مرگ و میرها در تصادفات در همان لحظه اول جان خود را از دست می دهند. 6 درصد در مسیر و 43 درصد نیز در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند . ما نگران نوروز و سال آینده نیز هستیم و در حال برنامه ریزی هستیم تا باز هم عملکرد خوبی صورت گیرد.

او تصریح کرد: از 15 آذر ماه تا 20 دی ماه از 10 هزار نیرو استفاده شد و علاوه بر این نیروها از دوربین ها نیز استفاده شد. از ابتدای سال تا کنون یک میلیون و صدهزار تذکر به اصناف داده شد و 107 هزار واحد صنفی نیز پلمب شد. در شهرهای نارنجی بالغ بر 51 درصد افرادی که تردد کردند نیز جریمه شدند.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز