ویژه نوروز ۱۴۰۰؛

شبکه شاد در ایام نوروز با برنامه های متنوع/ خودداری از مسافرت و استفاده بهتر از ظرفیت فضای مجازی

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۲۷۲۱
شبکه شاد در ایام نوروز با برنامه های متنوع/ خودداری از مسافرت و استفاده بهتر از ظرفیت فضای مجازی
محمد محسن بیگی گفت: توصیه می‌شود افراد در ایام نوروز از مسافرت خودداری و در خانه حضور داشته و از ظرفیت فضای مجازی بهره‌مند شوند.

به گزارش برنا؛ طرح کوچ در یکسال اخیر برای ایجاد تعادل وزنی دانش آموزان اجرایی شده است. در ایام نوروز هم به دلیل مصرف تنقلات، کم تحرکی و شرایط کرونایی اجرای این طرح اهمیت دوچندان پیدا کرده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده 30.1درصد از دانش آموزان چاق،  ۶ درصد از جمعیت دانش‌آموزی کشور لاغر و خیلی لاغر و ۵۸.۹ درصد نیز وزن طبیعی دارند در این راستا اهمیت کنترل سلامت دانش آموزان اهمیت زیادی دارد.

محمد محسن بیگی، مدیر کل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره روند اجرایی طرح کوچ در ایام نوروز به خبرنگار برنا گفت: برنامه‌های فراوان در ایام نوروز از شبکه شاد پیش بینی شده است.

او افزود: توصیه‌هایی درباره مسائل بهداشتی و هم توصیه‌هایی در زمینه تحرکات بدنی در شبکه شاد تهیه شده است. همچنین محتواها و کلیپ‌های مناسب از سوی نهادهای مسئول در آموزش و پرورش برای تعطیلات نوروز دانش آموزان طراحی شده است.

محسن بیگی ادامه داد: موارد متعدد در شبکه شاد به تدریج بارگذاری شده و در ایام تعطیلات نوروز هم خانواده‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.  در بیشتر شهرها اعمال محدودیت‌ها در ایام نوروز برقرار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: توصیه می‌شود در این ایام از مسافرت خودداری و افراد در خانه حضور داشته و از ظرفیت فضای مجازی بهره‌مند شوند.

به گفته او  برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان  خانواده‌ها و مسئولان آموزشی هم لازم است مطالب مناسب آموزشی را در شبکه شاد بارگذاری کنند تا بتوان از آن در ایام نوروز بهره‌مند شد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز