رئیس بیمارستان امام خمینی (ره):

اختصاص سه بخش جدید برای بیماران کرونایی/ ۳۰ درصد پرسنل واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۰۵:۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۸۲۴۱
اختصاص سه بخش جدید برای بیماران کرونایی/ ۳۰ درصد پرسنل واکسینه شدند
صادق نیت گفت: طی روزهای گذشته به دلیل افزایش بیماران، دو بخش بستری بیماران و یک بخش ای سی یو جدید را برای بیماران کرونایی اختصاص دادیم تا بتوانیم پاسخگوی بیمارانی که به بیمارستان امام خمینی مراجعه می‌کنند، باشیم.

به گزارش برنا؛ صادق نیت رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) درباره وضعیت فعلی این بیمارستان از نظر پذیرش بیماران کرونایی به خبرنگار برنا گفت: طی روزهای گذشته بیمارستان با افزایش 50 تا 70 درصدی تعداد مراجعان رو به رو بوده است که تعداد بیمارانی که نیازمند بستری در بیمارستان به ویژه بستری در بخش ای سی یو نیز افزایش داشته است.

او افزود: به دلیل افزایش بیماران، دو بخش بستری بیماران و یک بخش ای سی یو جدید را برای بیماران کرونایی اختصاص دادیم تا بتوانیم پاسخگوی بیمارانی که به بیمارستان امام خمینی مراجعه می‌کنند، باشیم. خدارا شکر در حال حاضر شرایط در بیمارستان امام خمینی تحت کنترل است و تا این لحظه فردی بدون دریافت خدمات پزشکی به بیمارستان مراجعه نکرده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) درباره ظرفیت این بیمارستان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا عنوان کرد: تا این لحظه سعی ما بر این بوده است که بتوانیم به تمام بیماران مراجعه کننده خدمات پزشکی را ارائه کنیم که برای این کار نیاز است تغییراتی در بیمارستان و بخش‌های آن به وجود آوریم و جابجایی‌هایی را در بخش‌ها انجام دهیم مانند همین سه بخشی که به تازگی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا گذاشته‌ایم. خوشبختانه برای این کار برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و الان در آمادگی کامل هستیم.

به گفته صادق نیت در این روزها با افزایش بسیار بالایی در جان باختن بیماران مبتلا به کووید19 رو به رو نبوده‌ایم اما به هر صورت به دلیل افزایش تعداد مراجعان و بستری‌ها تعداد جانباختگان کرونا نیز کمی افزایش داشته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) درباره واکسیناسیون کادر درمان این بیمارستان گفت: تا این لحظه 30 درصد کادر بیمارستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این روند با توجه به واکسن‌های جدیدی که بیمارستان دریافت می‌کند برای واکسیناسیون بقیه کادر درمان ادامه دارد. اگر میزان نیاز بیمارستان به واکسن در این روزها تامین شود امیدواریم تا پایان فروردین تمامی پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز