اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۰۲۷۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

ترافیک در آزادراه کرج_قزوین نیمه سنگین است

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج_قزوین خبر داد.

رعد و برق و وزش باد شدید در راه این استان‌ها

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران از امروز 27 اردیبهشت ماه تا روز چهاشنبه برای اغلب مناطق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛

برای نوبت دهی واکسن کرونا نیازی به مراجعه حضوری نیست

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای، این مرکز را تنها مرجع ارائه اطلاعات در مورد واکسن کرونا و فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19، اعلام و عنوان کرد که به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید ۱۹، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا ثبت نام اینترنتی نیست.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور؛

صلاحیت همه پرونده‌هایی که هیچ مرجعی نسبت به آن اظهار نظر نکرده مورد تائید ماست/ کاندیداهای ۸ شهر به طور کامل رد شده اند که ممکن است تائید شوند/ اقلیت های مذهبی به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت نمی شوند

سید حمیدرضا کاظمی گفت: مجلس اصرار دارد مدارک و مستنداتی که از سوی مراجع قانونی بررسی ویژه داشته باشند. یکی از کارگروه ها وظیفه دارد پرونده های سراسر کشور که هیچ مرجعی رسمی اظهار نظر نکرده است آن ها را تایید می کنیم. صلاحیت تمام پرونده هایی که هیچ مرجعی نسبت به آن اظهار نظر نکرده مورد تائید ماست.

زلزله ۵.۵ ریشتری در سنخواست خراسان شمالی/ شمار مصدومان اعلام شد/توزیع چادر در مناطق زلزله زده+ عکس

ساعت ۳:۳۴ امروز صبح زمین لرزه ۵.۵ ریشتری منطقه سنخواست در خراسان شمالی را لرزاند

برپایی چادر در مناطق زلزله خراسان شمالی+ عکس

ساعت ۳:۳۴ امروز صبح زمین لرزه ۵.۵ ریشتری منطقه سنخواست در خراسان شمالی را لرزاند که تا ساعت ۷ صبح این زلزله ۱۰ پس لرزه داشته و بزرگترین آن با قدرت ۵.۴ ریشتر بوده است.

فعال سیاسی با اشاره به بیانیه یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری:

محسن هاشمی با دولت «رفاه و عدالت» معیشت مردم را در اولویت قرار داده است/کارنامه هاشمی در منصب اجرایی کاملا قابل قبول است/ حوزه حمل و نقل شهری تهران، مدیون محسن هاشمی است

غلامعلی رجایی گفت: معشیت و اوضاع اقتصادی مردم دچار سختی شده و مردم در تامین مایحتاج خود دچار مشکل هستند، بنابراین آقای هاشمی در برنامه‌ای که به شورای نگهبان ارسال کردند رسیدگی به معیشت مردم را در اولویت خود قرار دادند.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا:

خطر شیوع پیک پنجم در تجمعات انتخاباتی/کاندیداهای ریاست جمهوری تبلیغات خود را حتما مجازی انجام دهند/ لزوم افزایش ساعات رای گیری در روز انتخابات

مینو محرز گفت: به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه می‌کنم تبلیغات خود را حتما در فضای مجازی انجام دهند چرا که تجمع مردم در این شرایط خطرآفرین است و اگر پروتکل ها رعایت نشود از آنجایی که واریانت‌های مختلف در کشور وجود دارد و میزان شیوع و همچنین شدت بیماری آنها بالاست، خطر شیوع پیک پنجم وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ارسال بخشنامه ثبت نام دانش آموزان به مدارس/ امسال یک و نیم میلیون دانش‌آموز کلاس اولی داریم/ زمان ثبت نام کلاس اولی ها اول خرداد است/ دوره حاکمیت کتب درسی به سر آمد

رضوان حکیم زاده گفت: امسال در پی ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی و یک و نیم میلیون دانش آموزان کلاس اولی هستیم که امید است سنجش برای این کودکان انجام شود.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مطرح کرد:

امیدواریم در هفته آینده مجوز شروع تولید فاز دوم واکسن را اخذ کنیم/ تزریق واکسن تا کنون برای داوطلبان عارضه ای نداشته است/ نتایج ارزیابی دریافت کنندگان دوز استنشاقی دو هفته آینده اعلام می‌شود

محمدحسین فلاح مهرآبادی درباره افرادی که دوز استنشاقی را دریافت کرده‌اند، گفت: نتایج ارزیابی ایمنی برای افراد دریافت کننده دوز استنشاقی مخاطی دو هفته آینده اعلام می‌شود.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش:

احراز هویت محل زندگی دانش آموز برای سال آینده/ تاییدیه تحصیلی و فرایند ثبت نام مدارس الکترونیکی است/ بازماندگان از تحصیل شناسایی می‌شوند

محمود حبیبی گفت: موضوع تاییدیه تحصیلی از مهرماه سال گذشته آغاز شده و تا امروز بدون نیاز به حضور از سوی آموزش و پرورش قابل ارائه است.

گزارش برنا از دار زدن سگ ها در تبریز؛

رییس شورای اسلامی شهر تبریز: پیمانکار حماقت کرده و تنبیه می‌شود/ اداره کل محیط زیست: شهرداری پاسخگو باشد، ما به ندرت دخالت می کنیم!

حواشی بدرفتاری با سگ‌های بلاصاحب تمامی ندارد و هر روز مشکلات متعدد محیط زیستی در رفتار با آنها بروز می‌کند یک روز جمع آوری آن ها و دیگر روز کشتار این جانوران به تیتر یک اخبار شهری مبدل می شود که نیازمند اقدامات کارشناسی و تصمیمات نهایی برای مهار و مدیریت برخورد با سگ های بلاصاحب است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران:

برای پرداخت حقوق‌ها یک ریال هم وام نگرفته‌ایم/ کل بدهی‌های شهرداری 66 هزارمیلیارد تومان است/ 25میلیارد تومان از بدهی‎‌های رسا تجارت محاسبه شده است

عبدالحمید امامی گفت: برنامه ریزی با بانک شهر انجام دادیم تا درصورت کمبود بودجه برای پرداخت حقوق وام دریافت کنیم اما خوشبختانه حتی یک ریال وام برای پرداخت حقوق نگرفته ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

تزریق واکسن کرونا به 14 میلیون نفر تا یک ماه آینده/ هشدار نسبت به ورود ویروس کرونای هندی از مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور

سعید نمکی گفت: 14 میلیون نفر گروه هدف اول شامل افراد بالای 60 سال و بیماران خاص و صعب العلاج در ایران تا اواخر خرداد واکسن کرونا می زنند.

شهردار تهران:

هر مدیر شهرداری بخواهد وارد انتخابات شود باید از پست مدیریتی خود خارج شود/ با متخلفان منطقه 20 سریعا برخورد شد/هیچکس حق ضرب و شتم دستفروشان را ندارد

پیروز حناچی گفت: به مدیران تذکر داده شده اگر می‌خواهند در لیستی وارد شوند باید از پست مدیریتی خارج شوند و هیچ کس حق ندارد از شهرداری برای انتخابات هزینه کند.

معاون برنامه ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورا مطرح کرد:

افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان شهرداری/ امسال شفاف‌ترین بودجه را داریم

حامد مظاهریان گفت :امسال ما شفاف ترین بودجه سال شهرداری داریم، امسال ور شهرداری بودجه عمومی و خصوصی جدا شدند و بودجه ها در جاهای مقرر صرف خواهند شد.

آیا سپنتا نیکنام تائید صلاحیت می شود؟

سپنتا نیکنام چندی پیش عنوان کرد که به عنوان یک فرد زرتشتی، به خاطر عدم التزام به اسلام در انتخابات شورای شهر تهران رد صلاحیت شده است امری که سبب واکنش رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور شد.

مرگ ۲۸۶ بیمار کووید۱۹ دیگر/ شمار قربانیان کرونا در کشور از ۷۷ هزار نفر گذشت

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز