رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

کاهش میزان سفرها در روز اول اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۸۱۷۰
کاهش میزان سفرها در روز اول اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش میزان سفرها در روز اول اجرای طرح محدودیت های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیش رو خبر داد و از هموطنان به دلیل توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر کرد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته - چهارشنبه ۱۲ خردادماه- آغاز و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه- ادامه دارد.

او ادامه داد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و همچنین تیم های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد.  

سرهنگ شیرانی افزود: بررسی وضعیت ترافیک جاده ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و  ترددها و نشان از همکاری هموطنان در اجرای این طرح و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد  و به همین دلیل از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

او اظهار امیدواری کرد در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا کنیم.

نظر شما