اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۳۷۶۰
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد:

وجود 4 هزار و 905 هکتار بافت فرسوده در تهران/نوسازی بافت فرسوده تهران اولویت مدیریت شهری آینده/تجدید نظر در مدیریت پسماند پایتخت و رفع مشکلات زیست محیطی

ابوالفضل قناعتی گفت: یکی از مشکلات اساسی شهر تهران به ویژه جنوب شهر این است که زباله‌های شهر به سمت جنوب هدایت می‌شوند. بنابراین باید تلاش کرد در دوره بعدی شورای شهر پهنه زباله سوزی و تفکیک زباله فقط متمرکز به یک نقطه نباشد تا مردم جنوب شهر تهران بیش از این آسیب نبینند.

کاندید ششمین شورای اسلامی شهر تهران:

فضای عمومی کشور با فساد درگیر است/ شهر تهران با منابع مردم اداره می شود/ نباید به ایامی که اغلب مسائل از مردم پنهان بود بازگشت/ ابر چالش تهران آلودگی هوا و ترافیک است

سید مجتبی تقوی نژاد با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های انجام شده مسئله اصلی تهران به عنوان ابرچالش‌های شهری آلودگی هوا و ترافیک است، گفت: به باور بنده عمده مسئله مردم تهران این دو مقوله اساسی است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در روز انتخابات

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، از پوشش ترافیکی هر چه بهتر و به موقع شهر تهران در ایام انتخابات پیش روی توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران:

انشاالله دوره ۱۲ ساله قبلی را با رفع نواقص و اشتباهاتمان احیا می‌کنیم/ احیای دوباره اداره کل ایثارگران اولین گام من در دوره ششم است/ موضوع املاک بیش از اندازه بزرگ شد، واگذاری املاک قانونی بود/ شهردار آینده باید در تراز و مورد قبول نظام باشد

ناصر امانی گفت: در قالب لیست ائتلاف نیروهای انقلاب با شعار دوباره خدمت فعالیت می کنم. در دوره گذشته از سوی دولت ها حمایت نشدیم اما مانع کار ما نشد و انشاالله دوره ۱۲ ساله قبلی را با رفع نواقص و اشتباهات احیا کنیم.

مرتضی طلایی:

سعید محمد، بذرپاش، رستم قاسمی، دهقان و جاوید پیشنهادات برای شهرداری تهران هستند/ نگاه شورای وحدت به ظرفیت‌های درونی شهرداری تهران است/ ضمانت چهارساله می‌دهیم

رئیس ستاد انتخابات تهران شورای وحدت گفت: نگاه شورای وحدت در انتخابات شورای شهر تهران به مجموعه مدیریت شهری استفاده از ظرفیت های درون شهرداری تهران است.

آخرین اخبار از محدودیت تردد بین جاده ای برای روز انتخابات

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: تا این لحظه موضوع خاصی برای ایجاد محدودیت های تردد در کشور از سوی ستاد مقابله با کرونا برای روز انتخابات ابلاغ نشده است.

یک کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مطرح کرد:

تاکید بر ادامه روند تغییر دیدگاه مدیریتی تهران از شهری شبیه کارگاه ساختمانی به شهری انسان محور/ تهران شهری برای همه شهروندان/ توجه به توسعه و تکمیل خطوط مترو

مجید صالحی فیروزآبادی گفت: دوران پرفراز و نشیبی در یک دهه شهرداری به صورت ماشینی و بولدوزری به شهر که آن را کارگاه ساختمانی همیشه‌ فعالی تصور می‌کرد، حاکم بود اما مدیریت پنجم این نگاه را تغییر داد. در دوران آینده سعی می شود تا تمرکز خود را از توسعه کالبدی و فیزیکی صرف برداشته و بر امر نگهداشت شهر و افزایش کیفیت زیست شهروندان، تاکید ویژ‌ه‌ای داشته است.

آقاپور نماینده مجلس دهم در گفت و با برنا:

اعضای شورای شهر باید فرا جناحی باشند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم معتقد است که اعضای شورای شهر باید سرمایه اجتماعی داشته باشد. همچنین این افراد باید جزو معتمدین وشناخته شده باشند. از سوی دیگر شفافیت و سلامت مالی افراد و خانواده‌شان بسیار حائز اهمیت است.

محمدمهدی مازنی مطرح کرد:

توسعه شهری به محل زیست حیوانات آسیب زده/ افزایش ساخت و تجهیز مراکز نگهداری حیوانات را در شورای شهر پیگیری خواهم کرد

نامزد شورای شهر تهران گفت: متاسفانه توسعه شهری به محل زیست این حیوانات آسیب زده و در سال های گذشته شاهد اعتراضات جدی حامیان حقوق حیوانات به برخی روش ها بودیم که مسئولان شهرداری گفتند به دنبال تصویب قانون صیانت از حقوق حیوانات هستیم .

مرگ ۱۲۹ بیمار کرونایی دیگر در کشور/ شناسایی ۱۰ هزار و ۴۸۷ بیمار جدید

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۴۸۰ نفر رسید.

برنا بررسی کرد؛

جزئیات واکسناسیون عمومی با واکسن کووایران برکت/ جهانپور: شجاعت اعلام عوارض احتمالی شدید واکسن برکت را در آینده داریم

واکسن تمام ایرانی کووایران برکت روز گذشته مجوز اورژانسی تزریق عمومی را دریافت کرد تا از این پس در کنار واکسن های وارداتی بتواند به واکسیناسیون هر چه سریع تر جامعه کمک کند اما واکسن ایرانی تا چه میزان قابل اطمینان است؟

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در واکنش به وعده‌های انتخاباتی:

کودکان چون حق رای ندارند حتی صحبتی هم از آنها نشد/ رئیس جمهور بعدی لایحه منع ازدواج کودکان کمتر از 13 سال را به جریان بیندازد/ حذف کارِ کودک امری شدنی اما نیازمند برنامه است

فرشید یزدانی گفت: کودک همسری نوعی خشونت علیه کودکان است، خشونتی که جنبه جنسی نیز دارد بنابراین از موضوعات بسیار مهمی است که رئیس جمهور بعدی باید به آن ورود پیدا کند و ذیل لایحه منع ازدواج زیر 13 سال یا به صورت مستقل این موضوع را به جریان بیندازد.

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران:

شورای ائتلاف به مردم دهن کجی کرد/ لیست ائتلاف با پول مردم در شهر تبلیغ می‌کند/ مافیای قدرت با زیر پا گذاشتن قوانین لیست می بندند/ شورای ائتلاف با قراردادن بانوی بزرگوار در لیست و زیر پا گذاشتن قوانین فرد انقلابی را خراب می‌کند

ابوالفضل قناعتی گفت: شورای ائتلاف ۸۴ نفر از مردم انتخاب می شوند ولی دهن کجی به مردم می کند. یک خانم بزرگواری را در لیست گذاشتند که توهین به شخص بزرگوار شد خانواده ای که  در عالم عزیز هستند اما با شعار انقلابی فرد انقلابی را خراب می کنند که همین اقدام مافیای قدرت است. آقای سروری و چمران امضا کردید اگر در لیست ائتلاف باشید در لیستی نمی روید اما وقتی به وعدتون پایبند نیستید چگونه به مردم پایبند هستید؟

اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها اعلام شد

اطلاعیه اصلاحات (سری سوم) دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 اعلام شد.

تکذیب شایعه ثبت نام از ایثارگران برای دریافت غرامت جنگ تحمیلی

​معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران شایعه ثبت نام از ایثارگران برای دریافت غرامت جنگ تحمیلی را تکذیب کرد.

مجید فراهانی: حمایت سید محمد خاتمی از لیست جمهور

رئیس دولت اصلاحات از لیست جمهور حمایت کرد.

به گزارش برنا؛ مجید فراهانی گفت: در جلسه ای که اعضای لیست جمهور با سید محمد خاتمی؛ رئیس دولت اصلاحات داشتند، طی سخنانی ضمن حمایت از لیست جمهور عنوان کردند که لیست جمهور، لیست خوبی است و من به لیست جمهور رای می دهم.

زمان اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی تیرماه مشخص شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران زمان اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی تیرماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

وزیر بهداشت مطرح کرد:

ایران یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا

وزیر بهداشت با بیان اینکه ما در حوزه واکسن ششمین کشور مطرح دنیا قلمداد می شویم که خودمان می توانیم از نقطه صفر واکسن کووید بسازیم، گفت: در آینده‌ ای نزدیک خواهید دید که در این دوران تحریم با شکستن تابوی سیاسی که برای ما در دنیا ایجاد کرده اند، جمهوری اسلامی ایران راه صد ساله را طی کرده و بسیاری از محصولات پزشکی را صادر خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز