رئیس پلیس پایتخت:

پلیس مامور معذور را به پلیس مامور مسئول تبدیل کردیم/ پاکسازی پارک های پایتخت به صورت روزانه

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۵:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۲۳۳۱
پلیس مامور معذور را به پلیس مامور مسئول تبدیل کردیم/ پاکسازی پارک های پایتخت به صورت روزانه
سردار حسین رحیمی با بیان اینکه هر روز بعد از ظهر پارکها پاکسازی می شود، گفت: امروزه اراذل و اوباش به دنبال سوراخی در پایتخت می‌گردند در حالی که در سال‌های قبل قمه و قداره می بستند .

به گزارش برنا؛ آیین رونمایی کتاب شفاهی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران صبح امروز ۱۴ تیر با حضور سردار حسین رحیمی؛ رییس پلیس تهران ، سردار محمد حسین حمیدی؛ رئیس پلیس راهور تهران و خسرو معتضد؛ تاریخ شناس برگزار شد.

سردار رحیمی در جریان این مراسم گفت: خداوند در ابتدا به قلم قسم خورد. روز قلم را به فرهیختگان و افراد پرتلاش در عرصه قلم به ویژه خسرو معتضد تبریک عرض می کنم.

او با اشاره به کتاب تاریخ شفاعی پلیس افزود: از زمان حضورم در راهور در تلاش برای انتشار تاریخ این کتاب بودم. بی شک هر گونه کم و کاستی در کتاب برطرف می شود.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: بر اساس بازدیدها در کشورهای اروپایی می توان گفت پلیس ایران پیشرفته، مجرب و توانمند است. از لحاظ عملکرد، توانمندی و مدیریت تجمعات و ترافیک صاحب سبک و مدعی هستیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه هر اقدامی که انجام می دهیم برای مردم آرامش و امنیت مردم است، تاکید کرد: تجمعات معلمان و کارمندان شرکت‌نفت داریم که هدف احقاق حقوق این افراد است و تکیه گاه اصلی مردم هستند.

او گفت: بنده تحت امر فرمانده کل قوا هستم و پلیس یکپارچه در خدمت اعمال نظم و انضباط است. ولایت مداری پلیس بعد از انقلاب دارای اهمیت بسزایی است. تکیه گاه ها بر اساس آموزه های دینی یک برکت در جمهوری اسلامی ایران است. باید به مسایل مذهبی و اعتقادی بها داد.

رییس پلیس تهران گفت: وقتی فضای دینی وارد شد دیگر تمامی کارها عبادت است. حل مشکلات مردم و ایجاد نظم را عبادت می دانیم. تکیه گاه اصلی ما اسلام است.

سردار رحیمی  با اشاره به طرح موتور یاب گفت: بسیاری از سرقت ها از این طریق رسیدگی می شود. این قشر بخشی زحمتکش و متدین و موتور وسیله امرارمعاش است. در این شرایط برخی خواستار جلوگیری هستند و برخی می گویند که این اقشار فقیر و نان آور هستند. طرح موتور یاب کارساز است چرا که موتور با انتقال به پارکینگ هزینه بر است.

به گفته او در هر لحظه شبانه روز پلیس در خدمت مردم است. به این اقدام پلیس خلاق می گویند. پلیس از امکانات هوشمند بهره برده است.

رحیمی ادامه داد: پلیس مامور معذور را به پلیس مامور مسئول تبدیل کرده ایم. امنیت شهر در بخش های دیگر دچار مشکلات است. دشمن در فشارهای اقتصادی به دنبال خدشه و اخلال در امنیت و آرامش است. این مقوله اتفاقی نیست و طرح های متعدد و به هم پیوسته در دستور کار است.

او با بیان اینکه هر روز بعد از ظهر پارکها پاکسازی می شود، تصریح کرد: اراذل و اوباش به دنبال سوراخی در پایتخت می‌گردند در حالی که در سال‌های قبل قمه و قداره می بستند .

سردار رحیمی گفت: پلیس در گرمای هوا خدمت کرده و شهر در آرامش کامل است. این مقوله ماحصل تلاش ها همکاران ما است. کرونا فشار سنگین به مردم آورده است و امیدواریم خدمتگزار خوبی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز