هشدار رییس پلیس تهران به پیک ها و فروشگاه های اینترنتی/ مردم نگران امنیت در پی قطع برق نباشند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۲۷۳۷
هشدار رییس پلیس تهران به پیک ها و فروشگاه های اینترنتی/ مردم نگران امنیت در پی قطع برق نباشند
سردار حسین رحیمی درباره پیک های فروشگاه های اینترنتی گفت: به تاکسی‌ها و فروشگاه های اینترنتی هشدار می دهیم که تمامی خدماتشان باید مورد تایید پلیس باشد یک موقع فرد ناسالم و ناصالح و سابقه دار وارد نشود باید ضوابط و مقررات مورد وصول باشد.

به گزارش برنا؛ طرح رعد و کاشف صبح امروز 15 تیر در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  با حضور سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران برگزار شد.

سردار رحیمی در ابتدای این نشست گفت: امروز دو عملیات ویژه رعد و کاشف اجرا شد.

او افزود: طرح رعد در حوزه پاکسازی کلانتری ها و طرح کاشف برای مقابله با سارقان باندی وارد عمل میشود.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: طی طرح رعد ۷۴۶ در مجموع ۴۵ باند منهدم و ۴۳۸۴ فقره اموال سرقتی کشف و ۷۰۲ پرونده کشف و ۳۵ میلیارد ارزش اموال مکشوفه و ۷ قبضه شکاری و ۴۰۷ فشنگ و ۵۱ هزار کالای قاچاق کشف کرد.

رحیمی افزود: ۲۷۵ سارق حرفه ای در طرح کاشف شناسایی شدند. ۲۷۲ باند فعالیت کرده که دو هزار و۳۷ سرقت کشف شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: برخورد قاطع با مجرمان داریم چرا که جرایم مختلفی را این افراد مرتکب شده و باید هزینه رعب و ‌وحشت را بدهند.

او درباره خاموشی ها و افزایش ترافیک در پی قطعی برق گفت: اجازه ندادیم مشکلی ایجاد شود. نگذاشتیم مردم علاوه بر قطعی برق مشکلات دیگری را تحمل کنند. همکاران ما در کنار راهور در معابر وارد عمل شده تا ترافیک ایجاد نشود. نیروها چند برابر شده و مردم نگران امنیت نباشد.

سردار رحیمی درباره اعتراضات به قطعی برق افزود:  در ۶۰ نقطه تهران وارد شدیم و گزارشی نداشتیم و فعالیتها برای کشف رمز ارزها ادامه دارد.

رییس پلیس تهران بزرگ عنوان کرد: به هم ریختی ساعت قطعی برق ما را اذیت میکند اگر ساعت آن را بدانیم می توانیم مدیریت کنیم.

سردار رحیمی درباره فعالیت بازار به رغم وضعیت قرمز کرونایی گفت: به اماکن دستور دادیم تا فعال تر شوند و از مردم انتظار داریم تا توجه به ویروس دلتاتوجه کنند البته می دانیم که واحدهای صنفی متضرر شدند.

او درباره پیک های اینترنتی گفت: به تاکسی‌ها  و فروشگاه های اینترنتی هشدار می دهیم که باید تمامی خدماتشان مورد تایید پلیس باشد یک موقع فرد ناسالم  و ناصالح و سابقه دار وارد نشود باید ضوابط و مقررات مورد وصول باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز