تصادف خودرو ال نود با اتوبوس بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع)

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۱:۴۴
کد خبر: ۱۲۰۳۳۳۰
تصادف خودرو ال نود با اتوبوس بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع)
سرهنگ اسماعیل احسان پور از تصادف و رویارویی ال نود متخلفی که به صورت خلاف جهت در مسیر خط ویژه در حال تردد شدن بود با یکدستگاه اتوبوس بی آر تی در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، رییس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان و شاهدینی که در مسیر شمال به جنوب امام علی (ع) بعد از ایستگاه پیروزی حضور داشتند شاهد تصادف شدیدی بین یکدستگاه سواری ال نود و اتوبوس بی آرتی در خط ویژه بودند.

رییس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ افزود: گزارش اولیه حکایت از این داشت که  راننده سواری ال نود  که در مسیر خط ویژه اتوبوس به صورت غیر مجاز در حال حرکت بوده به محض اینکه تیم گشتی منطقه 25 را مشاهده می نماید تغیر مسیر داده و به صورت خلاف  جهت همان مسیر را روبه جنوب بر می گردد .

او بیان کرد: در همین حین راننده یکدستگاه اتوبوس بی آرتی که در مسیر صحیح  خود در حال تردد بوده مشاهد می نماید که این سواری با سرعت زیاد و از روبرو و بصورت خلاف جهت هر لحظه به وی نزدیک و نزدیک تر می گردد .

سرهنگ احسان پور گفت: راننده با تجربه این اتوبوس در موقعیت سختی قرار می گیرد و چنانچه کوچکترین اقدام و حرکتی می کرد قطعا جان مسافرین بخطر افتاده و فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت  ولی وی  تمام حواس و تجربه خود را بکار می گیرد و در یک اقدام به موقع توقف کرده و از شدت تصادف کاسته و میزان خسارات را به حداقل ممکن می رساند  .

 با اقدام به موقع راننده اتوبوس در متوقف کردن این سواری ، تیم گشتی منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ به محل حادثه و تصادف رسیده و ضمن اعمال قانون راننده ال نود ، مسافرین متعجب را راهی ادامه مسیر خود کردند .

او از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه داخل خطوط ویژه نگردند چرا که با ورود به این مسیرها ضمن برهم زدن نظم عبور  و مرور  و تداخل در جریان حرکت این مسیر و اعمال قانون ، باعث ترافیک و و اختلال مسیر خطوط ویژه می گردند .

نظر شما