پیش بینی کاهش دما در نواحی شمالی کشور

۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۱۸۰۸۹
پیش بینی کاهش دما در نواحی شمالی کشور
کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته در شمال غرب و شمال شرق کشور روند کند کاهش دما پیش بینی می شود و در سایر مناطق دمای هوا افزایش می‌یابد.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان، کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بارش باران پراکنده پیش بینی می شود گفت: همچنین  فارس، جنوب و غرب اصفهان، شمال و شرق خوزستان، ارتفاعات در استان‌های کرمان، هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز، قزوین و تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: از روز چهار شنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود و تنها در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

او تاکید کرد:از فردا تا پایان هفته در شمال غرب و شمال شرق کشور روند کند نسبی کاهش دماپیش بینی می شود، در استان‌های ساحلی شمال کشور و به طور تقریبی دما بدون تغییر خواهد بود و در سایر مناطق کشور دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید رخ می‌دهد که با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی است.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۳۸درجه و کمترین آن به ۲۷ درجه می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز