وزیر ورزش و جوانان در عیادت از موسس سمن سفیران الفبای مهربانی:

ساماندهی، برنامه ریزی و مولد بودن سمن های جوانان از ماموریت های ماست

۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۳۱۵۶۸
ساماندهی، برنامه ریزی و مولد بودن سمن های جوانان از ماموریت های ماست
دکتر سید حمید سجادی گفت: ساماندهی، رسیدگی، برنامه ریزی و مولد بودن سمن های جوانان جزو ماموریت های وزارت ورزش و جوانان است که با جدیت این ماموریت را پیگیری می کنیم.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی صبح امروز به اتفاق محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از خانم الناز باقری موسس سمن سفیران الفبای مهربانی استان البرز عیادت کرد.

دکتر سجادی در این عیادت ضمن آرزوی سلامتی و عافیت عاجل برای ایشان اظهار داشت: سعادتی بود که در خدمت یکی از سمن های پرشور، فعال، مردمی، موثر و مفید رسیدیم و امیدوارم به زودی با سلامتی کامل به عرصه خدمت اجتماعی بازگردند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت خانم باقری در ۷ استان گفت: بخش عمده ای از وظیفه وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان بر عهده ۳ هزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان. است که در همه استان های کشور به جوانان و مردم ایران خدمت می کنند.

دکتر سجادی اضافه کرد: در ماموریت های تعریف شده از سوی ما، ساماندهی، رسیدگی، برنامه ریزی و مولد بودن سمن های جوانان در دستور کار است و با جدیت این برنامه ریزی و ماموریت را پیگیری می کنیم.

همچنین از سمن هایی که نیازمند کمک برای فرهنگ سازی، ترویج، ساماندهی و هماهنگی برنامه های خود برای خدمت رسانی به مردم هستند حمایت خواهیم کرد.

دکتر سید حمید سجادی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز در این سفر از یکی از پروژه های رو به اتمام استان البرز که یکی از بهترین سالن های ۶ هزار نفره کشور به شمار می آید را بازدید کردیم که این پروژه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصد فیزیکی این پروژه گفت: این پروژه نیازمند تامین منابع است که در دستور کار قرار دارد و در هفته پیش رو در جلسات کارشناسی پیگیری خواهد شد. امیدواریم تا ۲۲ بهمن امسال بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم تا بتواند به مدار خدمت رسانی استان البرز برسد و مردم استان از آن بهره مند شوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز