ایران در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با دشمن قرار دارد

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۶۳۷۷
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن قرار دارد.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا  ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در این بیانیه آورده است،  هفته دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم  قرن و همچون نگینی است که تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می‌درخشد و این رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنان آن مقطع هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد چرا که  دوران پر افتخار دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت شریف ایران اسلامی است.

او در بخش دیگری از این بیانیه یادآور شد، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی و رشادت ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار  مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی و ثمره مقاومت را به اهتزاز در آورده است.

این بیانیه می افزاید: دفاع هشت ساله نابرابر ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورها و ارزشهای دینی و انقلابی بود. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد.  لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد امروز نیز ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن می‌باشد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری عزیز و شهدا و اصول اصلی انقلاب پایبند باشد دشمن از دشمنی و لجاجت دست بر نمی‌دارد  و علت اصلی فشارها هم جایگاه مستقل و قدرتمند ملت ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: این سازمان یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد، و با همرزمان شهیدمان عهد و پیمان می‌بندیم که با همه توان و ظرفیت در پی تحقق پلیس مکتبی و انقلابی در تراز و شأن نظام اسلامی باشیم. اینک ملت شریف ایران و فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی راه و توصیه شهداء که همانا پیروی از ولایت  و دفاع از ارزشهای انقلاب و میهن اسلامی است را سر لوحه کار خود قرار داده و با پیروی از فرامین و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه فرماندهی معظّم کل قوا پرچم نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت حجت (عج)  تقدیم خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز