معاون قضائی دادستان کل کشور:

اگر می‌خواستیم بر روی ترانزیت مواد مخدر چشم ببندیم امروز در اروپا یک جوان هم سالم نمی‌ماند

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۹۱۶۸
اگر می‌خواستیم بر روی ترانزیت مواد مخدر چشم ببندیم امروز در اروپا یک جوان هم سالم نمی‌ماند
سعید عمرانی مواد مخدر را یکی از مشکلات مهم کشور در بعد آسیب‌های اجتماعی خواند و گفت: اگر میخواستیم بر روی ترانزیت مواد مخدر چشم ببندیم، امروز در اروپا یک جوان هم سالم نمی‌ماند.

به گزارش برنا؛ سعید عمرانی،معاون قضائی دادستان کل کشور در نشست تخصصی روند برنامه تحول راهبردی مبارزه با مواد مخدر و بررسی تحولات کشور افغانستان و پیامدهای آن در عرصه مبارزه گفت: تمام ظرفیت‌های قوه قضائیه در تهران و استان‌ها در کنار ستاد مبارزه با مواد مخدر هستند و هیچ کوتاهی را در این زمینه نمی‌پذیریم.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم کشور در بعد آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر است، مقام معظم رهبری نیز حداقل سه بار شخصا جلسه‌ای را با حضور مقامات و مسئولین اداره کردند که موضوع آن مواد مخدر بود.

عمرانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، تاکید کرد: حضرت آقا تاکید داشتند کمر قاچاقچیان را بشکنید و بهترین راهبرد نیز همین است.

رئیس کمیته‌های حقوقی و قضایی و مبارزه با بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان گردان‌ها و پولشویی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: اگر می‌خواستیم بر روی ترانزیت مواد مخدر چشم ببندیم امروز در اروپا یک جوان هم سالم نمی‌ماند.

عمرانی با اشاره به بافت مرکز تهران و محله شوش و بازار ، افزود: بارها به شهردار گفتیم بافت مرکز تهران زیر بازار را عوض کنیم. لذا از دولت کریمه انتظار داریم در اولین فرصت، جلسه ستاد به ریاست خودشان تشکیل شود. اگر به این جلسات اهمیت داده نشود همان شرایط تکرار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز