رییس شورای اسلامی شهر تهران:

پیروزی دریادلان سپاه به دشمنان فهماند در مقابل اراده ملت ایران یارای مقاومت نیست

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۷۵۱۶
پیروزی دریادلان سپاه به دشمنان فهماند در مقابل اراده ملت ایران یارای مقاومت نیست
چمران با اشاره به پیروزی نیروی دریایی سپاه پاسداران در بازگرداندن نفتکش سرقت شده در آبهای خلیج فارس، گفت: باید از این موفقیت ها درس عبرت بگیریم و دشمنان نیز بیاموزند در مقابل ملت آماده ما توان و یارای مقاومت نیست.

به گزارش برنا؛ مهدی چمران در آغاز بیست و یکمین جلسه شورا، با اشاره به فرا رسیدن روز ملی کیفیت، اظهار کرد: روز 16 آبان ماه روز ملی کیفیت است مسئله ای که در کشوربه دلایل مختلف می بایستی مورد توجه قرار دهیم به ویژه در زمانی که تلاش این است که تولیدات داخلی و اتکای به خودمان را ارتقا بخشیم باید قطعا و یقینا کیفیت را نیز باید ارتقا ببخشیم تا بتوانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم و حتی کیفیت محصولاتمان را از آنان بهتر و برتر بسیازیم. البته کیفیت هم همه جا قابل سنجس و دارای اهمیت است. 

 
رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: درگیری دریایی میان قایق های سپاه پاسداران و کسانی که نفتکش ما را سرقت کرده بودند، موضوع مهمی است که با شجاعات نیروهای سپاه پاسداران و حملات آنان سارقین نفت کش تسلیم شدند و نفت سرقت شده به بندرعباس انتقال پیدا کرد. این موفقیت با عملیات حساب شده و شجاعانه برادران سپاه در خلیج فارس نصیب ما شد. 
 
او ادامه داد: من این موفقیت را به ملت خودمان تبریک می گویم و این عملیات شجاعانه را  با سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که ایران به عنوان دست نشانده ی امریکا در خلیج فارس و قدرت هیچگونه تحرکی نداشت، مقایسه می کنیم. ما باید از این موفقیت ها درس عبرت بگیریم و دشمنان نیز بیاموزند در مقابل ملت آماده ما توان و یارای مقاومت نیست و البته لازم به ذکر است که تمام این شجاعت ها به دلیل حمایت و پشتیبانی مردم و ملت ما است.
 
 مهدی چمران در ادامه با اشاره به بارندگی های اخیر، اظهار کرد: موضوع دیگر بارندگی های اخیر است که  تلاش های خوبی در این زمینه صورت پذیرفت، این بارندگی ها همیشه پیامدهایی دارد و باید سعی شود این پیامدها کمتر باشد. دوستان ما توانستند با موفقیت و آمادگی کامل بارندگی اخیر پایتخت را پشت سر بگذارند و ما این توفیق و موفقیت را به عنوان نمایندگان مردم به همه این عزیزان به ویژه کارگرانی که در زیر باران ساعت ها و حتی از شب تا ساعات پایانی زیر بارش باران ایستادند و تلاتش کردند تا مشکلی برای شهر و شهروندان پیش نیاید تبریک می گوییم. 
 
رئیس شورای شهر تهران در پایان از مسئولان نیز تشکر و تصریح کرد: امیدواریم همیشه در رسیدن به موفقیت گام های بیشتری بردارند و موفق تر باشند. اینکه 10 هزار نفر از دوستان و عزیزان شهرداری آماده بودند و تلاش می کردند قابل تقدیر و تشکر است و از همه آنها ممنون و متشکریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز