برنا بررسی کرد

آیا ون کافه‌ها جور کافه‌های گران قیمت تهران را می‌کشند؟/ لزوم ساماندهی مجوز ون کافه‌ها

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۴:۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۰۰۴۱۶
آیا ون کافه‌ها جور کافه‌های گران قیمت تهران را می‌کشند؟/ لزوم ساماندهی مجوز ون کافه‌ها
در میان جوانان امروزی راه اندازی کسب و کار های جدید و خلاقانه و شغل هایی که به سرمایه های اندک نیاز داشته باشد بسیار پرطرفدار شده است.

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا؛ در میان جوانان امروزی راه اندازی کسب و کار های جدید و خلاقانه و شغل هایی که به سرمایه های اندک نیاز داشته باشد بسیار پرطرفدار شده است.

اگر این کار جنبه تفریحی هم داشته باشد که گزینه دلچسب تری خواهد بود، اصلا شاید یکی از دلایل رشد قارچگونه کافه ها و رستوران ها به همین علت باشد چراکه دیگر محله ای را نمی بینیم که در آن رستوران پیدا نشود.

ون کافه

حتما همه ما در اطرافیان خودمان یا در محل زندگیمان مغازه های زیادی را دیده ایم که به قولی چرخش نمی چرخیده است و صاحب مغازه پس از دوندگی ها فراوان تغییر کاربری به فروش مواد غذایی داده است و اینگونه یک مغازه بی درآمد را به یک مغازه پر رفت و آمد تبدیل کرده است البته از حق نگذریم کیفیت و دستپخت مطلوب ایرانی ها انکار نشدنی است.

ونکافه00

رستوران ها و کافه ها به یکی از محل های تفریح جوانان و نوجوانان مبدل شده است. اگر درمیان آنان نشسته و کمی با این نسل جدید معاشرت کنید حتما ایده راه اندازی یک کافه را از زبان آنان خواهید شنید.  برخی از آنان شور وصف ناشدنی در این باره دارند.

خیلی از آن ها با استفاده از خلاقیت و سرمایه اندک جامه عمل به این ایده پوشانیده اند و به جای اجاره کردن یک مغازه و خرید تجهیزات گران قیمت رو به خرید یا اجاره ون ها می آورند و هم نسل های آنان با هزینه کمتر لذت متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

ونکافه6

غذا های سرو شده در این ون کافه های جذاب به علت تازگی مواد غذایی و مشتری مداری صاحبان این کسب و کار ها باکیفیت بالاتر و قیمت کمتر همه قشر مخاطبی را به سمت خود فرا می خواند. 

در این بین کسب مجوز های قانونی یکی از چالش هایی است که صاحبان این کسب و کار با آن دست و پنجه نرم می کنند.

ون کافه55

چندی پیش مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از اعطای مجوز فعالیت به ون کافه ها از تیر ماه  سال جاری خبر داده بود علاوه بر اعطای مجوز قانونی این کسب و کار نیازمند ساماندهی در مناطق مختلف و نظارت های بهداشتی هم هستند.

ون کافه3

ون کافه ها علاوه بر اشتغالزایی و روح بخشیدن به کلانشهرها توان ترویج فرهنگ های اصیل ایرانی و همچنین فرهنگ کتابخوانی را دارند. بسیاری از آنان تزئینات ماشین های خود را با استفاده از کتاب های مختلف انجام داده اند و اینگونه شور و شعف کتابخوانی که در این روزها از میان نسل جوان رخت بربسته است را زنده می کنند.

ونکافه9

در آخر باید یاد آور شد که این امکان فرصتی است که نباید به تهدید تبدیل شود و می توان با مدیریت صحیح این ماشین های خوش رنگ و لعاب را در مسیر درست و حمایت از ذائقه جوانان پیش برد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز