حریق یک ساختمان مسکونی قدیمی در خیابان پیروزی

۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۷:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۳۴۷۴
حریق یک ساختمان مسکونی قدیمی در خیابان پیروزی
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق یک خانه مسکونی دوطبقه در خیابان پیروزی خبر دادو گفت: یک نفر براثر این حادثه جان خود را ازدست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در مورد حریق امروز در محدوده خیابان پیروزی گفت: در ساعت ۸:۳ صبح امروز پنج شنبه 11 اسفندماه وقوع حریقی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان دهم فروردین در خیابان پیروزی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان این که سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که حریق در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی که هر طبقه به وسعت ۴۵ متر بود رخ داده است، اظهار کرد: حریق در طبقه همکف آغاز شده بود و سه نفر در آنجا بودند که یک خانم و پسر جوان و همچنین یک آقا که به علت بیماری، روی تخت دچار محدودیت حرکت بود، در این منزل بودند که زن و پسر جوان تلاش کرده بودند حریق را خاموش کنند اما آتش گسترش یافته بود و فردی که دچار بیماری بود در داخل آتش محبوس شده بود.

وی اضافه کرد: به محض رسیدن آتش نشانان عملیات اطفاء حریق آغاز شد و در حین اطفاء دسترسی به این فرد ایجاد شد که متاسفانه بررسی‌ها نشان داد این فرد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی آتش نشانی با بیان این که محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد گفت: از شهروندان می خواهم که در صورت بروز آتش سوزی در وهله اول با آتش نشانی تماس بگیرند و بعد از آن اگر لوازم و تجهیزات اطفاء حریق دارند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما