استفاده از ظرفیت‌های هلال‌احمر برای کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۰۳۳۸
استفاده از ظرفیت‌های هلال‌احمر برای کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر، خواستار استفاده از ظرفیت‌های این جمعیت برای کاهش تصادفات جاده ای در نوروز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ داریوش امانی به همراه گروهی از همراهانش، با حضور در ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر با کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دیدار کردند.

رئیس جمعیت هلال‌‎احمر در این دیدار با اشاره به این که در سال گذشته، ظرفیت‌های اجتماعی هلال‌احمر ارتقا پیدا کرده، گفت: ما در خدمت مردم هستیم و جزو افتخاراتمان است که برای مردم کار کنیم.

وی با اشاره به دریافت عالی‌ترین نشان بشردوستی توسط هلال احمر ایران و تقدیر رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب‌ سرخ‌ و هلال‎احمر از حضور موثر جمعیت هلال‎احمر کشورمان در زلزله ترکیه، ادامه داد: روحیه خدمت‎رسانی در اعضای جمعیت هلال‌احمر بالاست. اعضای هلال احمر در ایام نوروز در پایگاه ‎های ثابت، مکان‌هایی برای استراحت و اقامه نماز مسافران و مکانی هم برای بازی کودکان و آموزش امدادی به آنها درنظر گرفته‌اند تا نوروز با کم‌ترین تصادف به پایان برسد.

در این دیدار دوستانه، امانی خواستار استفاده از ظرفیت‌های هلال احمر برای کاهش تصادفات رانندگی شد.

وی افزود: از جمعیت هلال‌احمر می‌خواهیم تا برای راه اندازی چادرهای نماز و استراحت، به سازمان راهداری و حمل و نقل کمک کند تا با استراحت 5 تا 10 دقیقه‎ای رانندگان، میزان تصادفات کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: در مقابل، هر ظرفیتی که در سازمان راهداری وجود دارد، برای ارائه خدمات بهتر در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز