حضور ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم در اولین روز دهه کرامت

۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۲:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۶۳۰۵
حضور ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم در اولین روز دهه کرامت
شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: برنامه آینده شبیه توست در اولین روز دهه کرامت با حضور ۴ هزار نفری دختران تهران که به سن تکلیف رسیده اند در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران اظهار کرد: با عنایت به اهمیت مسئله دختران، ضرورت دارد تا برنامه ریزی ها و سرمایه‌گذاری‌هایی در تقابل با اقدامات دشمنان علیه دختران صورت گیرد و به همین دلیل، امسال شاهد اجرای برنامه‌های متفاوت‌تری به مناسبت روز دختر با محوریت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) هستیم..

ناظم رضوی گفت: برنامه آینده شبیه توست در اولین روز دهه کرامت با حضور۴۰۰۰  نفری دختران تهران که به سن تکلیف رسیده اند در مصلای حرم  حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد و با حضور پر شور و نشاط و متاثر از فضای نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ایام با سعادت دهه کرامت و روز ولادت با سعادت یگانه دختر عالم حضرت فاطمه معصومه برای این دختران، از محضر خدای متعال آرزو مندیم، سراسر زندگی شان در مسیر اهل بیت قرار گیرد.

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰، نیز با اشاره به حضور ۴۰۰۰ دختر از مناطق مختلف تهران، افزود: گروه های سرود بنات الحیدر و احسان، گروه پریماه شبکه دو سیما، برادران دوقلوی فقانی از برنامه های متنوع و شاد جشن تکلیف دختران در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می باشد.

وی افزود: از همه دختران پیش از ورود به مراسم پذیرایی به عمل آمد و در پایان مراسم  به تمامی شرکت کنندگان پک فرهنگی، روسری و پک پذیرایی اهدا شد.

مالمیر گفت: برپایی جشن و تجلیل از دختران در مدارس دخترانه و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، راه اندازی پویش‌های متنوع در فضای مجازی و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، برگزاری مراسم تجلیل از مادران (طرح شکوه مادری) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، برپایی چایخانه حضرتی، همایش حضور با شرکت خادمیاران در حرم حضرت عبدالعظیم و خطبه خوانی بخشی از برنامه‌های دهه کرامت است.

گفتنی است این برنامه با حضورحجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع), سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰, یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، محسن نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز