همزمان با فرا رسیدن ماه مهمانی خدا؛

مساجد منطقه ۲۲، طرح سلامت در ضیافت را اجرا می‌کنند

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۲:۳۸
کد خبر: ۴۱۴۹۲۷
مساجد منطقه ۲۲، طرح سلامت در ضیافت را اجرا می‌کنند
به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف بهره‌مندی روزه داران و نماز گزاران از ویژه برنامه های سلامت در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های سلامت محور در سه حوزه ی بهداشتی و ایمنی در مساجد، برپایی ایستگاه اهدای خون و سلامت در ضیافت در مساجد منطقه 22 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وثوقی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22، در این باره گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه های سلامت محور با مشارکت اعضای کانون خادمان سلامت مساجد و سایر اعضای کانون های ده‌گانه سلامت از 18 خرداد ماه تا 15 تیر ماه در سطح منطقه به خصوص مساجد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:  این برنامه با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان، استفاده از ظرفیت بالا مساجد در ارایه ی خدمات سلامت، احیا و تقویت نقش مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه های حفظ ارزش های والای اسلامی، حفظ و ارتقای بهداشت و ایمنی در مساجد و ... برگزار خواهد شد.

وثوقی عنوان کرد: طرح سلامت در ضیافت از برنامه های ویژه ای است که یک سری خدمات سلامت محور از جمله استقرار تیم سلامت در مساجد منطقه، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و طب سنتی، مشاوره پزشکی، مسابقات ورزشی، تست فشار خون، اجرای برنامه های متنوع آموزشی و غربالگری، تهیه و توزیع اقلام آموزشی، سخنرانی آموزشی سلامت بعد از اقامه نماز های ظهر و عصر و مغرب و اعشا، فعالیت های ویژه برای کودکان و ... به شهروندان ارائه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز