نصب جایگاه پارک دوچرخه در مترو شهرری

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۳۹۴۲
نصب جایگاه پارک دوچرخه در مترو شهرری
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران از فعالیت سامانه دوچرخه سواری در بوستان ترافیک این منطقه و نصب جایگاه پارک دوچرخه در مترو شهرری به منظور ترویج حمل و نقل پاک خبر داد.
  

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ابوذر ریاضی، ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک و استفاده از دوچرخه برای تردد شهروندان، سامانه دوچرخه سواری بوستان ترافیک این منطقه فعال است و خدمات رایگان ارائه می دهد.

ریاضی افزود: آموزش دوچرخه سواری به بانوان، دانش آموزان، کودکان و کم توانان ذهنی، برگزاری کارگاه های آموزشی ایمنی در دوچرخه و اهمیت و نقش دوچرخه در کاهش آلودگی هوا از برنامه های سامانه دوچرخه سواری است.

وی ادامه داد: با لحاظ شاخص آلودگی هوا و رعایت حفظ سلامتی شهروندان، سامانه دوچرخه سواری بوستان ترافیک فعال است و علاقه مندان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ از امکانات این سامانه بهره مند شوند.

ریاضی با اشاره به اینکه در ۹ ماه گذشته، ۸ هزار و ۸۱۴ نفر از خدمات مختلف سامانه دوچرخه سواری استفاده کرده اند، گفت: روزهای چهارشنبه هر هفته به کم توانان ذهنی اختصاص دارد و با توجه به طبقه بندی انجام شده از دوچرخه و سه چرخه های ویژه این افراد، تحت آموزش قرار می گیرند.

وی یادآور شد: به دنبال فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل پاک، جایگاه پارک دوچرخه در مترو شهرری تعبیه شده است و علاقه مندان می توانند از این فضا استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران به ویژه برنامه های هوای پاک نیز اشاره کرد و همایش خانوادگی دوچرخه سواری در روزهای پنج شنبه و جمعه(۲۸ و ۲۹ دی) در بوستان آموزش ترافیک ، بازدید دانش آموزان از مرکز معاینه فنی خودرو و همایش پیاده روی دانش آموزان ترافیک یار از میدان نماز تا کانون سمیه را از اهم این برنامه ها برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز