خلیل آبادی:

دلیل اصلی خشکی چشمه علی دستگاه TBMمترو است

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۴:۴۵
کد خبر: ۷۴۲۶۳۶
دلیل اصلی خشکی چشمه علی دستگاه TBMمترو است
خلیل آبادی گفت : مشکل اصلی زمانی به وجود آمد که دستگاه های کوچک ! TBMمترو در این محدوده مشغول به حفاری شدند و چنین مشکل بزرگی را ایجاد کردند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا، حسن خلیل آبادی رییس کمیته میراث شورای شهر تهران می گوید: دلیل اصلی خشکی چشمه علی دستگاه TBMمترو است . باید مشخص کنند بر چه اساسی می گویند 15 درصد آب به چشمه علی بازگشته است .بر اساس اطلاعات جدید آبی که در چشمه علی می جوشد از روزهای ابتدایی نیز کم تر شده است .

او ادامه می دهد: مترو چندبار قول داد که آب را مانند گذشته به چشمه علی باز گرداند ،اما این اتفاق نیفتاد  میزان آبی که در چشمه علی بود ه مشخص است چاه های اطراف از گذشته بوده اند و مشکلی نیز برای چشمه علی ایجاد نکرده اند  و مشکل اصلی زمانی به وجود آمد که دستگاه های کوچک ! TBMمترو در این محدوده مشغول به حفاری شدند و چنین مشکل بزرگی را ایجاد کردند .

به گفته خلیل آبادی این چاه ها و میزان آب چشمه علی تحت نظارت سازمان آب است و این طور نیست که بگوییم آب چشمه علی همین اندازه بوده است همین این ها قابل اندازه گیری است و حتما شورای شهر تهران این موضوع را پیگیری می کند و در این خصوص کوتاه نمی آید .

 

نظر شما
پرونده ویژه