مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی پاسخ داد:

چرا هنوزهم پروازهای چین به مقصد ایران ادامه دارد؟

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۱:۵۵
کد خبر: ۹۵۸۶۷۷
علی کاشانی حیدری گفت: پروازهای مدنظر که امروز در فرودگاه امام خمینی بر زمین نشستند، حامل ایرانیانی بود که در کشور چین مانده بودند و حال تصمیم گرفته اند به کشور بازگردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در حالی که 48 ساعت از صدور دستور توقف پروازهای رفت و برگشت به چین از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد اما امروز هم سه پرواز از چین وارد ایران شد.

پرواز شماره 5078 ماهان ساعت 4:30 دقیقه بامداد از پکن به تهران، پرواز شماره 5076 ماهان از شانگهای به تهران ساعت 4:46 دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمد و پرواز شماره 5080 ماهان نیز از مبدأ گوانگ ژو ساعت 5:19 دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی بر زمین نشست.

علی کاشانی حیدری، مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی، در خصوص این پرواز ها با توجه به صدور دستور توقف پرواز از کشور چین به مقصد تهران، گفت: 3 پرواز مدنظر که امروز در فرودگاه امام خمینی بر زمین نشستند، حامل ایرانیانی بود که در کشور چین مانده بودند و حال تصمیم گرفته اند به کشور بازگردند.

او ادامه : در حال حاضر پروازی که مسافر تجاری و اقتصادی داشته باشد و برای آن بلیت فروشی شده باشد را نداریم و اگر سیستم نمایش اطلاعات پرواز را هم نگاه کنید متوجه خواهید شد که تمامی پروازها به مقصد چین و برعکس کنسل است

کاشانی حیدری افزود: در مصوبه جلسه معاون اول رییس جمهور به همراه هیات وزیرات ترتیباتی در خصوص بازگرداندن ایرانیان مقیم چین که قصد بازگشت به کشور را دارند اتخاذ شده و این پرواز ها نیز در همین راستا است.

او در پایان با پاسخ به این سوال که آیا هواپیماهای دیگر برای بازگشت ایرانیان مقیم چین اعزام خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس نیازی که از سوی مراجع و مبادی مربوطه اعلام می شود و همچنین براساس مجوز سازمان هواپیمایی کشوری این پرواز ها صورت می‌گیرد، فرودگاه امام خمینی بستر اعزام و پذیرش را فراهم می کند اما مجوز پرواز باید از سوی خود سازمان هواپیمایی صادر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز