کشف بیش از ۷ هزار گالن روغن موتور احتکاری در ارومیه

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۲۹۵۸
کشف بیش از ۷ هزار گالن روغن موتور احتکاری در ارومیه
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: طی اجرای گشت با اکیپ مشترک با پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ۷ هزار و ۴۲۷ گالن روغن موتور ۴ و ۲۰ لیتری به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا محمودی گفت طی گشت با اکیپ مشترک با پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ۷ هزار و ۴۲۷ گالن روغن موتور ۴ و ۲۰ لیتری به ارزش ۷ میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

وی افزود: طی ۴ ماهه نخست سال جاری در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان ۳ هزار و ۴۹ مورد بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل ۷۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال گردید که بعد از تکمیل پرونده جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

محمودی تصریح کرد: در راستای پایش و جلوگیری از اتکار و تخلفات احتمالی در حوزه سلامت بخوصص در زمان شیوع کرونا ویروس در استان از اول اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیر ماه سال جاری ۳ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: بازرسی های انجام شده در حوزه سلامت منجر به تشکیل ۱۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز