با برگزاری مراسمی؛

مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان البرز معرفی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۸۵۵۵
مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان البرز معرفی شد
مراسم تودیع سرپرست و معارفه رئیس جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این مراسم که ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و همچنین مدیران و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی البرز برگزار شد،‌ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی مهدی پور به عنوان سرپرست  قبلی،‌ حمید رضا عقاب نشین به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

معاون توسعه سازمان شهرک های صنعتی کشور در این مراسم اظهار کرد: هدف اصلی ما خدمت به صنعتگران است و ما وظیفه داریم سرمایه گذاران را در چارچوب قانون مورد حمایت قرار دهیم. قطعا در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران چنین روندی وجود دارد که امید است همین روند با سرعت،‌توان و تلاش بیشتری ادامه یابد.

دکتر قربانی تصریح کرد:  انتظار من از آقای عقاب نشین این است که با هدف خدمت به صنعتگران در این جهت گام بردارد و تلاش کند.

وی در به اهم برنامه ها و انتظارات خود از شهرکهای صنعتی البرز اشاره کرد و گفت: انضباط مالی ،سامان بخشی پروژه های در دست اقدام،‌ تعیین تکلیف و شفاف سازی  قراردادهای راکد و همچنین رسیدگی به مطالبات معوق و ‌واگذاری شهرکها به شرکت های خدماتی طبق تکلیفی که مجمع مشخص کرده از جمله مهمترین وظایف مدیرعامل جدید است که انتظار داریم به خوبی به این موارد رسیدگی شود. ضمن اینکه ساماندهی نیروهای انسانی شرکت و اجرا و عملیاتی شدن شهرکهای مصوب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی البرز نیز در این مراسم گفت: از حسن اعتماد دکتر رزم حسینی مقام عالی وزارت صمت و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم بسیار سپاسگذارم و امیدوارم با امید و توکل به خدا و همکاری و کمک دوستان بتوانم انتظارات را بر آورده کنم.

حمیدرضا عقاب نشین افزود: انصافا هر موفقیتی مستلزم کمک دوستان است و نتیجه عملکرد فردی نیست. همه باید دست به دست هم دهیم تا ماموریت های سازمانی به نحو احسن انجام داده و در انجام وظایف محوله موفق ظاهر شویم.

در خاتمه این مراسم حکم مسئولیت آقای دکتر عقاب نشین به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز توسط دکتر قربانی معاون توسعه مدیریت سازمان اهدا شد و از مهندس مهدی پور سرپرست پیشین شرکت نیز با اهدای لوح سپاس،‌ تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز