امروز رخ داد؛

آغاز رونمایی از طرح بهسازی چهارهزار مترمربع منازل مناطق محروم یزد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۲۶۰۷
آغاز رونمایی از طرح بهسازی چهارهزار مترمربع منازل مناطق محروم یزد
آیین رونمایی از طرح بهسازی چهارهزار مترمربع از منازل مناطق محروم یزد روز شنبه با محوریت دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان با حضور جمعی از مسوولان استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛"سرتیپ رضا پورشمسی" فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در قالب کنگره ملی شهدا در استان افزود: با همکاری ویژه بنیادهای خیریه و خیران نوعدوست و با محوریت برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهدا این میزان از منازل در مناطق محروم استان بهسازی می‌شود.

پورشمسی در این آیین با بیان اینکه این طرح یکی از برنامه‌های چهل گانه خدمت رسانی کنگره ملی شهدای استان است ادامه داد: در این طرح تلاش می‌شود تا به برکت خون شهدا و حیات جاودانه آنها به ازای هر شهید یک منزل محروم در استان بهسازی شود.

وی اظهار کرد: این طرح مهم با همکاری اداره امور روستایی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی، سازمان صنعت و معدن و تجارت در بهسازی این میزان از منازل محروم و روستاهای مختلف استان صورت می‌گیرد.

این مسوول  با بیان اینکه اجرای این طرح  شروع شده  اظهار کرد: در حال حاضر این مهم در سه شهرستان تفت، خاتم و مهریز در حال اجراست  و امیدوارم بیش از ۷۰ درصد از بهسازی چهارهزار مترمربع از منازل محرومان تا اجلاسیه نهایی کنگره که اسفند ماه سال جاری است انجام شود.

۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، رفاهی و حمایتی در چارچوب کنگره چهار هزار شهید استان که اوایل اسفند ماه ۹۹ ،برگزار می شود،تدوین و پیش‌بینی شد و با توجه به احتمال ادامه شیوع ویروس کرونا تا آن موقع برنامه ها با رعایت کامل مقررات بهداشتی اجرا می‌شود.

اهدای چهار هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، تهیه و توزیع همین تعداد بسته کمک‌ معیشتی ویژه نیازمندان و تحت پوشش قراردادن چهار هزار یتیم از دیگر اقدام‌های حمایتی است که با پیگیری اعضای کنگره و همراهی مردم فداکار اقدام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز