رکاب‌زنی دوچرخه سواران مازنی تا دیار کریمان

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۵۵۶۷
رکاب‌زنی دوچرخه سواران مازنی تا دیار کریمان
بمناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور و با محوریت سالگرد شهادت سردار خوبی‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دوچرخه سواران بسیجی مازندران به مقصد کرمان رکاب می‌زنند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ صبح امروز رکابزنان بسیجی با حضور بر مزار شهید گمنام در سپاه کربلا و بدرقه مسئولین، تور دوچرخه سواری «رهروان علمدار» را از مازندران، دیار علویان، آغاز کردند.

در این مراسم سرهنگ قلی‌پور، معاونت سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج مستضعفین کشور، سرهنگ محمد رضایی، جانشین فرماندهی سپاه کربلا، محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و جانشین کمیته ورزشکاران کنگره شهدای مدافع حرم شمال کشور، غفارپور، مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و دبیر کمیته، افشار، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران و جمعی از مسئولین و همچنین رؤسای هیات های ورزشی بسیج حضور داشتند.

سرهنگ قلی‌پور دراین مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای گروه اعزامی گفت: در طی این مسیر دوچرخه سواران استان‌های دیگر نیز به این گروه ملحق خواهند شد و ان‌شاءالله برگزاری مراسم یادبود بر سر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان پایان بخش برنامه‌ها خواهد بود.

سرهنگ محمد رضایی، جانشین فرمانده سپاه کربلا، نیز در این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را یکی از وظایف مهم دانست و افزود: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از هرنوع تهدید خارجی بیمه خواهد شد و این سلاحی است که باعث عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است.

محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه دوچرخه سواران بسیجی مازندران با تقدیر از اقدام فرهنگی ورزشی رکاب زنان گفت: برنامه‌های متعددی توسط دوچرخه سواران بسیجی در مناسبت های مختلف برگزار شد که از آن جمله می‌توان به عرض ارادت این ورزشکاران به آقا علی بن موسی الرضا (ع) تا مشهد و همچنین عتبات عالیات اشاره کرد و ان‌شاءالله به برکت خون سردار سرافراز سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، تور دوچرخه سواری آینده را به مقصد بیت المقدس برگزار نماییم.

او افزود: ورزشکاران و جوانان استان در موضوع مقاومت نیز پیشتازی خود را حفظ کردند و پرهیز از رقابت با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس، یکی از اقدامات فرهنگی این عزیزان است که موجب سرخوردگی این رژیم در عرصه بین المللی شده است.

غفارپور، مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا، نیز اظهار داشت: دوچرخه سواران ما ان‌شاءالله طی هشت روز رکابزنی به شهر کرمان خواهند رسید و در آنجا بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق نامه ورزشکاران استان مازندران را قرائت خواهند کرد.

او در ادامه بیان کرد: این یکی از برنامه‌های محوری کمیته ورزش و جوانان پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور است و از روز 27 آبان تا 13 آذر با هماهنگی این کمیته برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد که اخبار آن طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز