امروزدر مراسمی صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر سوگواره استانی " سردار دلها " و دو عنوان کتاب در خرم آباد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۱۸۱۰
رونمایی از پوستر سوگواره استانی  سردار دلها  و دو عنوان کتاب در خرم آباد
همزمان با روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت و در آستانه سالگرد شهادت سردار " حاج قاسم سلیمانی " از پوستر سوگواره استانی " سردار دلها " و دو عنوان کتاب موضوعی رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان؛احمدحسین فتایی  در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ستادی اداره کل برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تبریک روز نهم دی ماه، گفت: فراخوان این سوگواره همزمان با هفته دفاع مقدس منتشر و اطلاع رسانی شد که پس از پایان آخرین مهلت ارسال آثار، ۲۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال گردید.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان تصریح کرد: سوگواره استانی " سردار دلها " در بخش های سرود، مقاله، دلنوشته، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، نماهنگ، شعر، موشن گرافیک و موسیقی برگزار شد و برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه که پانزدهم دی ماه خواهد بود، معرفی می شوند.

او ادامه داد: لرستان در آینده نزدیک میزبان کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان خواهد بود و برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی و هنری، ضمن ترویج و تبیین ابعاد مختلف فرهنگ مقاوت، ایثار و شهادت، مقدمه ای برای اجرای موفق این کنگره ملی است که مسئولیت کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش آن را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.  

 در ادامه ی این مراسم از دو عنوان کتاب " خُلق سلیمانی " نوشته حجت الاسلام والمسلمین رمضان تیموری و " سردار و همرزمانش " نوشته سید عبدالکریم سیف السادات " رونمایی و از نویسندگان و ناشران آن تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز