امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

بارز ترین صفات حاج قاسم سلیمانی شجاعت، بصیرت، آینده نگری و ولایتمداری بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۳۹۶۲
بارز ترین صفات حاج قاسم سلیمانی شجاعت، بصیرت، آینده نگری و ولایتمداری بود
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تسلیت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری و ولایتمداری از صفات بارز این شهید بود.

به گزارش برنا؛ ماموستا «عبدالرحمان مرادی» با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که می فرماید: «شهدا حیات جاویدان دارند و هرگز نمی‌میرند»، افزود: نام و یاد شهید سلیمانی به عنوان یک رزمنده شجاع همواره در دل و ذهن ملت ایران و ملت های مسلمان منطقه می‌ماند.

وی در ادامه گفت: کینه توزی دشمنان قسم خورده اسلام و چپاولگران آمریکایی صهیونیزی، همانند همیشه در سال گذشته خون بزرگترین سردار مقاومت و مبارز خط مقدم اسکتبارستیزی را به زمین ریخته و در خیال خام خود تصور موفقیت نمودند غافل از اینکه امت ما امت شهادت بوده و برای دفاع از کیان اسلام و ناموس مسلمین و خاک و آب خویش، جان برکف منتظر لحظه وصال با پروردگار خویش بوده وبا اکرام عند ربهم یرزقون دعوت حق را لبیک می گویند.  

این روحانی اهل سنت در ادامه گفت: آمریکایی ها و ارباب آنها حتی از روح به پرواز درآمده سردار شهید هم ترس و واهمه دارند و با شنیدن نام و یاد ایشان به خود پیچیده و احساس ترس می کنند.  

ماموستا مرادی افزود: این اقتدار و عزت و آبرو حقا که زمینی نبوده بلکه از جانب ذات احدیت است که به مجاهد صادق راه حق حاج قاسم سلیمانی عطا فرموده است.

او در پایان گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری ولایت مداری و مطیع امر ولی فقیه و امام خویش بودن و هدف اعلای کلمه الله را داشتن بدون در نظرگرفتن جناج و گروه و حزب و مذهب و مرز از صفات بارز و عوامل پیروزی و سربلندی و عزت جهانی ایشان بود که ثابت کرد حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب و بلکه فراتر از یک مکتب، یک امت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز