معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار سنندج:

توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۶۳۸۷
توزیع ۱۴ هزار  بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سنندج عنوان کرد: 14 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در 3 مرحله در طول سال جاری در سنندج توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سودابه ضرغام نژاد، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کمک به افراد آسیب دیده و همدلی مومنانه، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سنندج گفت: بسته های معیشتی برای افراد آسیب دیده ناشی از کرونا در نظر گرفته شده است و با شناسایی افراد نیازمند و جمع کردن بانک اطلاعاتی افراد نیازمند و آسیب دیده کرونا بسته های معیشتی در بین اقشار مختلف جامعه توزیع شد.

ضرغام نژاد اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی برای اولین بار  در خرداد ماه امسال 6528 هزار بسته، برای بار دوم 3264 هزار بسته معیشتی و در پایان آذر ماه با توزیع 3264 بسته دیگر در بین افراد آسیب دیده کرونا توزیع گردید.

وی تصریح کرد: بسته ها و کمک های معیشتی بیشتر در مناطق حاشیه شهر سنندج و روستاییان بخش مرکزی سنندج، کلاترزان و سیروان و حسین آباد توزیع شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار سنندج در خصوص پرداخت یارانه کرونا و پرداخت تسهیلات کرونایی به افراد آسیب دیده اظهار داشت: تا کنون 1937 پرونده در خصوص پرداخت یارانه کرونا بین اقشار آسیب دیده کرونا تشکیل شده است، که از این تعداد  28میلیارد 544 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است و برای دو هزار 827 نفر هم اشتغال فراهم شده است.

ضرغام نژاد تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سال جاری، 11 میلیارد 500 میلیون تومان است که در مجموع در طول سنوات گذشته به 92میلیارد 500 میلیون تومان پرداخت شده است که خوشبختانه برای دو هزار 250 نفر اشتغال پایدار فراهم شده است.

وی در پایان گفت: یارانه دستمزد کارگری برای 145 نفرانجام شده است و مبلغ 389 میلیون تومان به واحد های تولیدی و صنعتی یارانه دستمزد کارگری پرداخت شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز