وداع نوجوانان انقلابی مشهد با شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۱۴۳۴
وداع نوجوانان انقلابی مشهد با شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
نوجوانان مومن و انقلابی شهر مشهد با شهید تازه تفحص شده سال های دفاع مقدس وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر «سیدابوالفضل حسینی» شهید تازه‌ تفحص ‌شده دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور جوانان انقلابی شهر مشهد در معراج شهدای مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد.

مراسم وداع با این شهید بزرگوار تا روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) ادامه دارد و دانشجویان در این مراسم حضور یافته و با پیکر این شهید بسیجی وداع می‌کنند.

معراج شهدای مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی از شخصیت و سیره شهدا، میزبان شهدای جلیل القدر دفاع مقدس بوده و این روزها نیز میزبان شهیدی از تبار نیشابور است.

در همین راستا گروه‌های مختلف دانشجویی در آئین وداع این شهید تازه تفحص شده، حضور می‌یایند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کرده و پیام همراهی و ایستادگی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره کنند.

لازم به ذکر است، «سیدابوالفضل حسینی» فرزند سیدحسن در سال ۱۳۴۸ در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان متولد شد. وی با تجاوز ارتش بعث عراق به ایران اسلامی به عنوان بسیجی از طریق تیپ ۲۱ امام رضا (ع) به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۸» در فاو به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز